אמש פרסם כוכב הבידור אסי עזר פוסט בו מתח ביקורת כנגד שדרן 103FM שי גולדשטיין שהתבדח על חשבונו ברדיו, קרא לו הומו ואיחל לו למות, בהומור כמובן. שי גולדשטיין הגיב הבוקר (שני) בתוכניתו לטענות של עזר: "קמתי בבוקר כדי להשתיק את השעון המעורר וברגע שגיליתי שישנם המון הודעות בנייד מעיתונאים הבנתי שזה בוקר לא טוב ושמשהו קרה".

גולדשטיין פנה בדבריו לעזר ואמר: "העיתונאים ביקשו ממני להגיב לפוסט שאסי עזר כתב כנגדי אז הלכתי לקרוא את הפוסט. אחרי שקראתי אותו אני רואה שביצעת מניפולציה זולה ואתה בעצמך יודע שלא באמת איחלתי לך למות. הפוסט שלך מניפולטיבי בניסיון להוציא אותי הומופוב, ברור שאני לא הומופוב וכולם מכירים אותי ויודעים שאני לא הומופוב. הכי קל זה להאשים אדם בהומופוביה אבל ממש לא אכפת לי שאתה הומו ואתה יודע את זה, כל הפוסט שלך הוא פשוט לא נכון".
 



"זה הכי קל להוציא את הדברים שלי מהקשר", הדגיש גולדשטיין, "אסי עזר נמצא כל חייו בתוכניות ריאליטי שהמהות שלהן היא ליצור מניפולציות רגשיות על הקהל, זה בדיוק מה שהוא עשה גם הפעם בפוסט הזה. אני קורא לאמץ קצת הומור עצמי. בסופו של דבר אסי עזר ייאלץ להמשיך לחיות עם עצמו וזה לא קל, די עם המניפולציות הזולות ובואו נתקדם".

עריכה: איתמר זיגלמן