הכתב הפלילי של חברת החדשות, גיא פלג, דחה היום (שני) בביטול את הטענה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מעוניין בעימות עם איראן בשל חקירות המשטרה. במהלך תוכניתו של פלג ב-103FM, עלה לשידור מאזין בשם יעקב שאמר כי נתניהו "מחרחר מלחמה" מול איראן בגלל חקירותיו. פלג השיב כי מדובר ב"ציניות" וכי נגרם לראש הממשלה "עוול גדול מאוד".



כתב "החדשות" אמר למאזין: "אתה לא ציניקן? אני שואל אותך אישית שראש הממשלה בשל השרידות האישית שלו לוקח את מדינת ישראל להרפתקה מתוך מניעים אישיים? אין לי גרם של מידע אם אנחנו עומדים מאחורי ההפצצות הללו, אבל האם אתה חושב שפעולה כל כך דרמטית עם תוצאות כה דרמטיות, אתה חושב שראש הממשלה מקבל את ההחלטה הזו לבד ללא יועצים?".

פלג התייחס לתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה, והוסיף: "אתה משער לעצמך שיושב ראש הממשלה עם ראשי הזרועות וכולם דנים על הפצצה כבדה עם פצצות חודרות בונקרים, עד כדי כך שזה גרם לרעידות אדמה בסוריה, והכל כי בא לו להרחיק את החקירה?". המאזין השיב שנתניהו "מכין את הקרקע" במידה ויועמד לדין, וכן על מנת להיכנס לספרי ההיסטוריה. "אני חושב שהפצצה מהסוג הזה, ככל שישראל עומדת מאחוריה, היא החלטה שמקבלים גורמי ביטחון משמעותיים ואני חושב שזה עוול גדול מאוד לייחס לראש הממשלה", אמר הכתב הפלילי.


המאזין אמר אז כי נתניהו איים להקדים את הבחירות אם תאגיד השידור הציבורי ייסגר. "תראה, אני מסכים איתך שיש החלטות שנתניהו מקבל לפעמים בציניות, אבל בענייני ביטחון כבדים אני לא מייחס לראש הממשלה ציניות", אמר פלג. "אני חושב שלייחס לראש הממשלה קבלת החלטות ביטחוניות דרמטיות מתוך שיקולים אישיים זה לעשות לו עוול גדול מאוד".
 
המאזין דיבר אז על הדיווח על עסקת הטיעון המסתמנת עבור רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו. "עוד לא עשו את העסקה", השיב לו פלג. המאזין הגיב: "יכול להיות שביבי גם רוצה". על כך אמר פלג: "אני במקומו הייתי בודק את זה ברצינות".


גיא פלג. צילום: 103FM
גיא פלג. צילום: 103FM