עלי עאמר מכפר קאסם נרצח אתמול בחיסול בכביש 40. הכתב הפלילי בוקי נאה התייחס הבוקר (רביעי) לסכסוך בשיחה עם ניסים משעל, ספי עובדיה ודרור רפאל ב-103FM: "בכפר קאסם יש שתי משפחות שהסתכסכו, אף אחד לא יודע על מה. אחת מהן של עאמר. היה לה מגרש מכוניות והיא היתה זכיין של ב.מ.וו. במגזר. אביו ואחיו נרצחו על ידי משפחה אחרת. עד כאן זה יכול היה לעבור בשלום, אבל משטרת ישראל עצרה על הרצח הכפול מספר אנשים כולל בני המשפחה של ההרוג מאתמול ושחררו אותם כי לא היה מספיק חומר לכתב אישום. הם סומנו כמי שביצעו את הרצח הכפול. במגזר הערבי יש נקמות דם והחלו גלי רציחות". 

לדברי נאה, בסכסוך הזה יש כבר שישה הרוגים. "ברור שזה לא ייגמר. גם אם המשטרה תעצור מישהו ותשלח אותו לבית סוהר זה יהיה אחד או שניים, דמו של המת זועק מן אדמה". הוא והוסיף כי לזכות הרוצחים צריך לומר להם תודה רבה בשם כל אזרחי ישראל שלחצו על ההדק כשראו שאין מכוניות לידו ולא עשו את זה בלב העיר. פעם לא היו עושים חשבון לאף אחד. בגל הרציחות הזה פגעו רק במי שרצו לפגוע".
דרור רפאל: "אבל יש פה מדינת חוק. שניתן להם להרוג אחד את השני ונסתכל מהצד?" 
נאה: "לא נשלח לכלא את כל המשפחה בלי ראיות"

כתב הפלילים הזכיר כי בעבר המשטרה ומשרד הפנים לקחו את כל חמולת קראג'ה מלוד והעבירה אותה לחריש על מנת לעצור את המלחמה שלה עם חמולת ג'ואריש שגבתה הרבה מאוד הרוגים. 

משעל: עד כמה למשטרה לא אכפת שאחד הורג את השני?
נאה: "אכפת לה מאוד, הבעיה היא שכשעוצרים אותך מסמנים אותך בתוך הרוצח. גם אם אין הוכחות ומשחררים אותך או שתברח לסוף העולם בשם בדוי או שסופך מתקרב".


עריכה: איתמר זיגלמן