לאחר שהודה והורשע בשבוע שעבר בכך שירה באופן מכוון ללא כל הצדקה בנער הפלסטיני נדים נאוורה וגרם למותו סמוך למחסום ביתוניא, לוחם מג"ב, בן דרי, העניק ריאיון הערב (רביעי) לחברת החדשות, בו הביע את אכזבתו מהמערכת.
דרי, עליו נגזרו תשעה חודשי מאסר בפועל, אשר במהלך ניהול ההליך המשפטי הכחיש וטען כי לא ירה לכיוון נאוורה, הודה במסגרת הסדר טיעון שכיוון את נשקו ללא כל סיבה לכיוון מרכז גופו של הנער על מנת לפגוע בו אך גרם למותו. פרקליטות מחוז ירושלים טענה כי דרי, לוחם ומפקד בצה"ל, חטא לתפקידו, וביצע פעולה עבריינית מתוך כוונה לפגוע שלא לצורך בנער פלסטיני שהלך כשידיו לצידי גופו ולא היווה כל איום.
דרי סיפר: "כמו כל אירוע שיש התארגנות מודיעינית מראש, התארגנו לפי צוותים, כל מפקד לוקח את החיילים שלו. הייתי בשיתוף פעולה עם עוד מפקד שהיה לו גם צוות והתחמשנו לאירוע בסדר גודל כזה. הגיעו רעולי פנים, מפירי סדר, והתחילו להבעיר צמיגים".

הלוחם שהורשע ציין כי הוא חתם על עסקת הטיעון בגלל העינוי שהיה בלהמשיך עם ההליכים. "זה מגיע לאיזשהו שלב שאתה כבר רוצה לסיים עם זה, ולחזור חזרה לחיים. פשוטו כמשמעו, כי אתה ארבע שנים לא חי", אמר.
"אני אוהב את המדינה, אני אוהב את החיל, ועל שלוש השנים שנתתי אני לא מצטער", הוסיף, "זה תסכול שאני לא חושב, לא קולט ששוטר, לוחם מג"ב, צריך לעמוד בסיטואציות של חקירות".
החברים היו שם?
"כן, תמיד, עד היום. אבל המערכת עצמה (מג"ב) לא היתה שם בשבילי. זה רגע מאוד מצער שלא חשבתי שיקרה, לא בכללי וגם לא לי וכמובן שאני מתנצל על כל האירוע הזה. זה לא מהנה שבן אדם נהרג".