נמשכת חקירת אירוע התקיפה שאירע אתמול בערב, בו הותקף נהג אוטובוס של חברת סופרבוס בעפולה במהלך הנסיעה על ידי שני תוקפים שדקרו ופצעו אותו באורח קשה ונמלטו מהמקום. תושב העיר בן 28 נעצר בחשד למעורבות במעשה, כאשר המשטרה לא שוללת אף אפשרות לגבי המניע. ליאת, אשתו של שמעון גבאי הנהג בן ה-62, שמאושפז כעת בבית החולים העמק בעיר, שחזר בינתיים להכרה מלאה והחל לתקשר עם בני משפחתו, אמרה הבוקר (חמישי) לגל"צ כי בעלה לא היה מצוי בסכסוך עם גורם כלשהו. "אין שום סיבה שהאירוע יהיה פלילי, אבל בודקים את כל הכיוונים. אין לנו מושג, הוא לא היה מסוכסך עם אף אחד", אמרה.



עוד הוסיפה כי "חייבים לאבטח יותר טוב את הנהגים בתחבורה הציבורית; אסור לעבור על זה בשתיקה". במהלך הלילה, מיד לאחר האירוע אמרה בת זוגו של הנהג: "ראיתי שם המולה - אמבולנסים, נט"ן, משטרה, מכבי אש, כל הרחוב הוצף מים מסתבר מהפגיעה של האוטובוס. הוא אמר שנתנו לו מכה בראש, אפילו לא ידענו שזו דקירה עד שהגענו למיון והבנו". הוא היה בהכרה, הספקתי לדבר איתו, הוא סיפר לנו מה קרה. הוא אמר שזה קרה בשלב שהוא פתח את האוטובוס לקלוט נוסעים, תחנה רגילה, לא משהו חריג. הוא סיפר שהדוקרים בני 17-18, שלושה נערים. לא דיברו שום מילה. לא החליף מילה ולא כלום. הם אפילו לא באו לשלם, הם ישר באו עם המכה בראש". 



בוועד נהגי סופרבוס אמרו בעקבות המקרה: "איגוד נהגי התחבורה בכוח לעובדים המאגד את נהגי סופרבוס זועם ומזועזע מדקריתו ופציעתו הקשה של נהג החברה  ע"י נוסעים. לא נסכים כי חיי נהגי התחבורה הציבורית ימשיכו להיות הפקר. כך נראית המציאות, כשכל הגורמים מסירים אחריות. בעקבות אירוע הדקירה המזעזע בעפולה הלילה:  קווי האוטובוס של חברת סופרבוס הושבתו הלילה עד לסיום השירות במחאה על אוזלת היד של המשטרה ומשרד התחבורה  מול מקרי האלימות התכופים בקווי האוטובוסים". 

כאות מחאה, היום מושבתים כל קווי החברה ברחבי הארץ בין השעות 9:00-10:00. נהגי חברת אגד תעבורה המאוגדים אף הם בכוח לעובדים יצטרפו לשביתה אף הם (כאמור בין 9:00-10:00 בלבד). הקווים המושבתים: סופרבוס: עפולה, יקנעם, טבריה, בית שמש, פרוזדור ירושלים. אגד תעבורה: נתניה, מבשרת ציון, מעלה אדומים, גבעת זאב, גוש עציון, עוטף בנימין.