כמה חודשים לאחר שזכתה בתחרות הכישרונות ה"כוכב הבא", הגיע רגע האמת: הערב (שלישי), תעלה נטע ברזילי, נציגת ישראל, על הבמה, ותבצע את שירה 'TOY' בחצי הגמר של האירוויזיון, המתקיים בליסבון. יגאל רביד, המומחה לאירוויזיון, התראיין הבוקר בתכניתם של ענת דוידוב וינון מגל ב- 103FM, ואמר: "אין מתוק כמו הניצחון. הלילה לפני 20 שנה ניצחה דנה אינטרנשיונל באירוויזיון. הייתי שם אז וגם בשבת הקרובה אצטרף לשידור ב'כאן 11' ואנסה להביא את המזל, כדי שגם השנה נזכה". 

עם יותר מ-19 מיליון צפיות ביוטיוב ואינספור הימורים על זכיית השיר, נראה כי השנה הן הציפיות והן ההתרגשות גדולות מהרגיל, "קרה כאן משהו שאף אחד לא ציפה שיקרה", אמר רביד, "ישנם כאלה שזיהו והימרו על נטע ברזילי עוד כשהיא הופיעה לראשונה בתכנית 'הכוכב הבא', אך אני בהתחלה דווקא לא התחברתי לדבר הזה. היום אני חושב אחרת, ומבקש להודיע כאן שתחרות האירוויזיון תתקיים בשנה הבאה בירושלים". 
 
עוד הוסיף רביד בהומור: "קיבלתי כעת ידיעה דרמטית כי ארצות הברית נענתה לבקשת ישראל להקדים את נאומו של הנשיא טראמפ הלילה בשעה, על מנת לא לפגוע בשידור האירוויזיון. הנשיא טראמפ בתמורה ביקש לצפות בקליפ של נטע".



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן