אמש הודיע נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על פרישתה של המעצמה מהסכם הגרעין עם איראן. ההחלטה הדרמטית של טראמפ היא בעלת השפעה עתידית רחבה על מדינת ישראל, ועל אף שישנם תגובות רבות הרואות בפרישה מההסכם הצלחה של רה"מ בנימין נתניהו, וכן החלטה חיובית עבור ישראל, ישנם גם אנשים במפה הפוליטית שחושבים ההפך. ח"כ מוסי רז (מרצ), התייחס היום (רביעי) לאירוע בתכניתם של ענת דוידוב וינון מגל ב- 103FM, ואמר: "מה נותן לנו ביטול ההסכם? אזרחי מדינת ישראל בטוחים פחות מאתמול".


בתגובה לדבריו של הח"כ ענה ינון מגל: "טראמפ ביטל הסכם גרוע, הסכם שאחרי עשור יוכל לאפשר לאיראן להיות עם נשק גרעיני". "אז כעת אין לנו שום הסכם", ענה רז, "באופן תיאורטי איראן יכולה להיות גרעינית כבר משבוע הבא. אז מה בדיוק חוגגים היום אזרחי ישראל? פוצץ הסכם עם איראן וממחר היא יכולה להתחיל להתגרען. כולם חושבים שאיראן תיבהל מהסנקציות של טראמפ, אך בפועל היא מעולם לא נבהלה".

עוד אמר רז כי "עלינו לעשות הכל כדי למנוע מאיראן להיות בעלת נשק גרעיני, להתאמץ מאוד ולעתים גם לשלם על כך מחיר. אם אנחנו רוצים למנוע מאיראן להיות גרעינית עלינו לפנות רק לדרך המדינית. כעת חזרנו אחורה לדרך שנכשלה וזנחנו את הדרך שהצליחה במשך השנים האחרונות. אולי כולם רוצים תמונת ניצחון על ברק אובמה, מכיוון שאין בינתיים תמונת ניצחון על איראן".


עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן