שופט בית משפט השלום בתל אביב דניאל הורוביץ שחרר היום (חמישי) בערבות עצמית על סך 350 אלף שקלים וערבות צד ג' את שחקן התאטרון והקולנוע דן תורג'מן, החשוד בהעלמת הכנסות על סך של למעלה משלושה מיליון שקלים. תורג'מן, העוסק בשיווק קרקעות, בעל חברת ת.ד.ע ומחזיק ב-30 אחוזים בחברת מלון כנרת ספא בע"מ, נעצר על ידי פקיד שומה חקירות תל אביב ברשות המיסים, וזאת בתום חקירה סמויה שהתנהלה נגדו, שזכתה לשם "לגעת באושר" על שם הסדרה בה השתתף השחקן, במהלכה עלה החשד לפיו קיבל בין השנים 2010-2011 למעלה משלושה מיליון שקלים שלא דווחו כהכנסה בדוח האישי שלו או של החברות בבעלותו.
עוד עלה במהלך החקירה הגלויה לאחר המעצר, כי נמצאו בביתו של השחקן מסמכים המעידים לכאורה כי נחתמו חוזים בינו לבין אנשים שונים שרכשו  קרקעות ביישוב בית אריה. תורג'מן מתואר באותם חוזים כיזם בנייה אולם בחקירתו הכחיש עובדות אלו וטען כי היה מעורב באופן מינורי בבניית בתים בבית אריה.
חקירת הפרשה החלה בעקבות תלונות רבות שהצטברו ברשות המיסים על כך שהשחקן קיבל כספים רבים מבלי שמסר חשבונית כנגדן, זאת חרף בקשות חוזרות ונשנות לשל לקוחותיו.

תורג'מן חשוד עוד כי בין השנים 2014 ל-2017 כי החזיק הכנסות חייבות בסכום הנאמד ב-576 אלף שקלים. בבית המשפט טען נציג רשות המיסים לאון אוסקר כי לחוקרים ראיות חזקות על העבירות המיוחסות לחשוד. 


פרקליטו של תורג'מן, עורך הדין ציון אמיר, ביקש למנוע את פרסום פרטיו, אולם כאמור היום הותרה לפרסום זהותו של השחקן ופרטי החשדות נגדו. על טענתו של עו"ד אמיר כי מדובר באדם מפורסם שיכול להיגרם לו נזק בלתי הפיך, הוא נענה על ידי נציג רשות המיסים, כי "ישנם מפורסמים יותר שהמשיכו קדימה". בין היתר התכוון נציג רשות המיסים לדוגמנית בר רפאלי.