יום לאחר שהשתחרר מהכלא הצבאי בתום ריצוי תשעה חודשי מאסר, חגג אלאור אזריה, החייל שהורשע בהריגה ומשפטו הסעיר מדינה שלמה, את חתונת אחיו אדיר בגן האירועים "חצר נצר", ביחד עם מאות בני משפחה, חברים ופעילים למען שחרורו. 



משפחת אזריה הגיעה מחויכת ונרגשת לגן האירועים כבר בשבע בערב, והשמחה נראתה היטב גם בקרב המוזמנים הרבים. בין המוזמנים שאף פעלו ללא הרף למען שחרורו של אזריה היו הזמר אריאל זילבר, אחד ממובילי המאבק רן כרמי בוזגלו ועורך הדין יורם שפטל שייצג את אזריה בשלב הערעור בבית הדין הצבאי לערעורים. קרובת משפחה של אזריה סיפרה בהתרגשות כי "חיכינו הרבה זמן ואנחנו מאוד מתרגשים. חיכינו שאלאור יגיע לחתונה והוא מגיע כאדם חופשי".

חתונת אחיו של אלאור אזריה


יוחאי לוגסי, חבר המשפחה שליווה מקרוב את הדיונים המרתוניים בבתי הדין הצבאיים אמר: "היום זו חגיגית כפולה וסגירת מעגל, זו שמחה טהורה, מגיע להם לשמוח אחרי כל הזמן הזה", סיכם אורח אחר בחתונה.



ברוך מרזל הוסיף: אני חב, ככל עם ישראל, חוב עצום לאלאור אזריה ומשפחתו ששילמו מחיר יקר בהגנה על ילדים וילדות בחברון, אך מעבר לכך אין לי כל כוונה להתיחס. מדובר באירוע פרטי ואני מכבד את משפחת אזריה".