המלחמה של המשטרה בפדופיליה נמשכת: המשטרה עצרה אתמול תושב טייבה, בן 25 בחשד שניהל שיחות בעלות מאפיינים ותיאורים מיניים קשים כולל שליחת תמונות פורנוגרפיות באפליקציית מסרים עם מי שנחזתה בעיניו כילדה בת 13. בפועל, מהעבר השני של אפליקציית המסרים, עמדה שוטרת שהתחזתה לילדה בת 13, אשר ציינה מספר פעמים במהלך ההתכתבות את גילה.



העובדה שמדובר ב"קטינה" לא הפריעה לחשוד, שהמשיך להתכתב עמה ובמסריו העלה תוכן מיני קשה ביותר. החשוד אף הגדיל לעשות ופעל בצורה נחרצת בכדי להיפגש עם ה"קטינה" על מנת לבצע בה את זממו. ה"קטינה" סיכמה עם החשוד על מקום מפגש בתל אביב וכשהגיע ליעד הופתע על ידי בלשי המשטרה אשר עצרו אותו והעבירו אותו לחקירה.

כזכור, רק לאחרונה התפוצצה פרשה גדולה, בה נעצר רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי, בגין עבירות של מעשה מגונה בפני קטינה מתחת לגיל 16, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 ואיומים והטרדה מינית בקטינה שטרם מלאו לה 15. הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום וביקשה את המשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו. 
 

על פי עובדות כתב האישום, בשנת 2014 הקים ביטי קבוצת וואטסאפ בשם "ביטי אימפריה" שבה היו חברות כ-70 קטינות שמעריצות את בתו, שהינה כוכבת ילדים. במהלך השנים 2017-2018 נהג הנאשם לשוחח, בין היתר שיחות בעלות תוכן מיני, עם תשע קטינות מקבוצת "ביטי אימפריה".