אלימות כלפי נותני שירות היא לא דבר חדש, וגם היום (שלישי) קיבלנו עוד מקרה מזעזע, שבו מעורב נהג אוטובוס וצעיר אשר זעם על כך שנהג האוטובוס סגר ככל הנראה את הדלת מהר ופגע בו. הצעיר נראה שהוא מזנק לעבר הנהג, מפליא בו את אגרופיו, ולא עוצר גם כאשר נוסעי האוטובוס מבקשים ממנו שיחדל ממעשיו.  מדובר בקו 146 של "אגד", אשר נוסע מנשר לכיוון חיפה.  



האירוע גרם לזעזוע בחברה, ודובר אגד, רון רטנר מסר בתגובה: "אמש נחשפנו למקרה של אלימות קשה כלפי נהג אגד, בקו 146 בתחנה בעיר נשר, מצד נוסע שטען שנפגע מסגירת הדלת האחורית. הנוסע ניגש אל הנהג שישב על כסאו, קילל אותו והחל להכותו בעוצמה. הנוסעים הזעיקו אמבולנס אשר פינה את הנהג להמשך טיפול. לצערנו, אין זו הפעם הראשונה של אירוע מביש שכזה ואנו מגנים את התופעה של אלימות כלפי נהגים וכלפי נותני שירות בכלל. 

"אגד מגנה בתוקף את האלימות הקשה כפי שמשתקפת גם מהסרטון שפורסם. זהו מקרה נוסף בשרשרת אירועים אלימים כנגד נהגי אגד ואסור להשלים עם התופעה. דובר אגד קורא למשטרה לנקוט יד קשה כנגד התוקף לרבות הגשת כתב אישום וענישה מרתיעה". הנהג הגיש היום בצהריים תלונה במשטרה, בתחנת זבולון בחיפה, כנגד התוקף. התוקף אותר על ידי המשטרה וככל הנראה הגיש תלונה נגדית.  הנהג טופל אמש בביה״ח בני ציון בחיפה ושוחרר לביתו כשהוא סובל מחבלות ופגיעות בפנים, בצלעות וברגל.