טרגדיה במעון: פעוטה בת שנה וחודשיים פונתה היום (רביעי) במצב אנוש למרכז שניידר לילדים בפ"ת כשהיא תחת פעולות החייאה. הפעוטה שהתה במעון בשכונת רמת ורבר בפ"ת, ולפתע זיהו המטפלות כי היא לא מגיבה ולמקום הוזמנו צוותים רפואיים שהחלו בניסיונות החייאה, ולאחר מכן פינו אותה לבית החולים, שם מאוחר יותר נקבע מותה. הפעוטה הושכבה לישון סמוך לשעה 13:00 בצהריים, ומאוחר יותר כאמור חשו המטפלות כי אינה חשה בטוב ואינה מתעוררת.  



בחודש פברואר האחרון נקבע מותו של תינוק שהושכב לישון בפעוטון בתל אביב ולא התעורר. הפעוט, כבן עשרה חודשים הושכב לישון בפעוטון בו שהה ברחוב פינסקר ולא התעורר. הוא פונה לבית החולים לילדים "דנה" בעיר, תוך ביצוע פעולות החייאה, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו במקום. מבדיקות ראשונות, לפעוט לא היה רקע של מחלות קודמות. הגננת בפעוטון עוכבה לחקירה לבירור נסיבות האירוע.


שבע לפני כן אירעו שתי טרגדיות דומות בתוך שעות. תינוק כבן שמונה חודשים פונה מפעוטון ברחוב שמעון ברנפלד בתל אביב כשהוא במצב אנוש לבית החולים איכילוב, שם נקבע מותו כעבור זמן קצר. שעות קודם לכן התקבל דיווח על פעוטה כבת שמונה חודשים שנמצאה ללא רוח חיים על ידי מטפלת בדירתה בדרום ירושלים. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה. בשני המקרים הגיעו שוטרים לזירה ופתחו בחקירת הנסיבות אולם נראה כי לפי כיוון החקירה המרכזי, מדובר ברצף אירועים של מוות בעריסה, זאת לאחר שבדיקה של צוות מד"א שהגיע לשתי הזירות שללה חשד למקרה אלימות.