צעיר בן 23 רצח הבוקר (חמישי) את שתי אחיותיו בנות ה-19 וה-21 בעת שישנו בבית המשפחה ביפו, ולאחר מכן התקשר למשטרה ודיווח על המעשה. כוחות המשטרה שהגיעו למקום מצאו את שתי הצעירות במיטותיהן כאשר גרונן משוסף, בדירה היה גם הצעיר שדיווח על האירוע, והוא נעצר. על פי העולה בחקירה, בעברו של האח נסיבות נפשיות ובעת המעשה היו בבית בני משפחה נוספים.

פרמדיק מד"א יאיר גולדשטיין, שגם הוא הגיע לדירה סיפר על המראות הקשים: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה שם ראינו שתי נשים בשנות העשרים, הן היו מחוסרות הכרה , ללא דופק, ללא נשימה, עם סימני אלימות, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותן במקום". 

רצחה את אמה, ושמה קץ לחייה

אתמול בטבריה נחקר החשד לרצח והתאבדות לאחר מציאת אם ובתה ללא רוח חיים עם פצעי דקירות בדירה בעיר. מעדויות של השכנים שנאספו על ידי גורמים המעורים בחקירה, עלה החשד לפיו הבת היתה מטופלת עקב סיבות נפשיות וההערכה היא כי מדובר באירוע שבו רצחה הבת את אמה ושמה קץ לחייה. בשלב זה בודקים את נסיבות האירוע ולאחר בדיקה פתולוגית יתבררו נסיבות המקרה. האם היתה זאת שהזעיקה את המשטרה לפני הרצח.
 
על פי עדויות השכנים, מדובר במשפחה נורמטיבית, בה האם היתה חד הורית. במשפחה ישנם עוד שלושה ילדים נוספים, האחים הגדולים של הצעירה, והאב לא גר עם המשפחה כבר הרבה מאוד שנים. השכנים טוענים כי הם שמעו צעקות מהבית של שתי הנשים - האם והבת: "היא הייתה זקוקה לעזרה נפשית, ביום העצמאות האחרון היא חתכה את ידיה", אמרו השכנים בצער.

ביום ראשון, צעיר בן 22 נורה למוות ברחוב החילוף בשכונת עג'מי ביפו. הוא פונה לבית החולים וולפסון בחולון, שם הוא מת מפצעיו. הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי. כוחות משטרה ביצעו תחקור זירה, איסוף ממצאים וגביית עדויות וביצעו סריקות אחר מעורבים. העבריין שביצע את הירי מוכר למשטרה.