חקירת התקיפה לכאורה של ג'עפר פרחמנכ"ל מרכז 'מוסאוא' לזכויות האזרחים הערבים בישראל, לאחר ההפגנה ביום שישי האחרון בחיפה נמשכת ובמחלקה לחקירות שוטרים צפויים להיחקר באזהרה בימים הקרובים השוטרים שהיו מעורבים באירוע, כך לפי דיווח בחדשות עשר. כמו כן, מח"ש החרימה מתחנת המשטרה בחיפה סרטונים ובהם תיעוד המקרה. עוד לפי הפרסום, שלושה אורתופדים מומחים אומרים כי השבר שנמצא ברגלו של ג'עפר הינו שבר טרי ונגרם כתוצאה מהמקרה עליו התלונן.

ג'עפר פראח לאחר מעצרו. צילום: תא חד"ש סטודנטים אונ' חיפה
השוטר שנטען עליו כי תקף את ג'עפר אמר לחדשות עשר: "אני שעיר לעזאזל, מעלילים עלי כדי לפגוע במשטרת ישראל על ידי בכירים במערכת הפוליטית מהמגזר הערבי. לא תקפתי אותו. שוטרים אחרים ציינו כי הם מוכנים לבצע בדיקת פוליגרף בנושא".

פרח תיאר מוקדם יותר את השתלשלות האירועים ואמר: "כשהגעתי למקום ראיתי שכוחות המשטרה חסמו שלוש יציאות והשאירו את המפגינים עם הגב לקיר תרתי משמע. ניגשתי מספר פעמים לקצין המשטרה וביקשתי ממנו לאפשר לי ולבני לעזוב את מרחב ההפגנה. הם סירבו לאפשר לי לעזוב. היתה לי הקלטה של שוטר שאומר לי לעזוב את המקום. אבל כשבאתי לעזוב את המקום לא נתנו לי לעזוב ואז פתאום החליטו לעצור אותי. נלקחתי אזוק יחד עם עצור אחר. חיפשו ניידת ולא היתה. הסתובבנו אני והמפגין האחר ולא מצאו ניידת".

עוד הוסיף: "לבסוף הגעתי לתחנת המשטרה עם 20 עצורים, ביניהם הבן שלי שהיה מכוסה דם לאחר שהתברר שהיה מעורב בתאונת דרכים עם ניידת משטרה. במקום לקחת אותו לבית החולים לקחו אותו למעצר. ברגע שהבנתי זאת כעסתי ואמרתי לשוטר למה לא לוקחים את הבן שלי לטיפול. הוא בעט לי בברך והשכיב אותי על הרצפה לעיני כולם. כולם ראו את זה. הוא אמר לי לקום. אמרתי איך אני יכול לקום, אני לא יכול לעמוד על הרגל. הוא הרים אותי בכוח, במעיל וגרר אותי לשרותים שם הוא תכנן להרביץ לי, אבל שוטרים אחרים שזיהו אותי וראו אותו לקחו אותו משם".