באחד מבתי הספר התיכוניים בצפון מתחוללת בימים אלה סערה גדולה, בנוגע לקשר רומנטי שהתפתח למקומות שנויים במחלוקת. תלמיד שהתאהב במורה בת 31 חשף את הרומן שלה עם המנהל. עכשיו מנסים פרקליטי שני הצדדים להגיע להבנות לפני שהדבר יגרום לסילוקם של השניים ממערכת החינוך.



תחילתו של הסיפור לפני שנתיים. מורה לספרות, נשואה ואם לילד, “גרמה” לאחד התלמידים שלה להתאהב בה. לדבריה, לא היה ביניהם קשר רומנטי. התלמיד המאוהב לא הרפה והמשיך לחזר אחרי המורה לספרות שהוגדרה בבית הספר “כחתיכה של חדר המורים”.



באמצעות עורכת הדין שרין סולן גוללה המורה את הסיפור בתצהיר שיוגש לבית המשפט. מהתצהיר עולה בין היתר כי מנהל בית הספר, גבר בתחילת שנות השישים לחייו נשוי ואב לשלושה, חיזר אחרי המורה בצורה “חולנית” לדבריה, ובסופו של דבר היא נכנעה. “נוצר ביננו קשר שתחילתו במפגשים בחדרו ובחדר המורים ובהמשך גלש למפגשים חודשיים בצימר בצפון ששם ‘בדקנו מבחנים ביחד’”, סיפרה לעורכת הדין סולן.



עו"ד שרין סולן. האישה ביקשה פיצויים. צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן. האישה ביקשה פיצויים. צילום: יח"צ



ההפתעה הייתה כשהתלמיד המאוהב חשף את השניים יחד בצימר. עם המידע הזה הוא ניסה לסחוט את המורה והפיץ את דבר הקשר ביניהם בקבוצת הווטסאפ של כמה חברים מהכיתה. השמועות פשטו בבית הספר, מה שגרם בסופו של דבר למורה לעזוב את בית הספר, זאת בהמלצת עו”ד סולן. עם זאת, המורה לא ויתרה על רצונה לקבל פיצוי. במכתב דרישה שהעבירה למנהל היא דרשה מיליון וחצי שקלים פיצויים.



המורה ביקשה לאחרונה מעורכת הדין סולן לדרוש את הפיצוי מחוץ לכותלי בית המשפט בהסכמה. אם יסרב תאלץ האישה לפנות לבית המשפט ותטען כי “עזיבת המקצוע בגלל האירוע הסבה לה נזק מידי ונזק עתידי המוערכים בסכום הנדרש”. כמו כן, היא מבקשת ליידע את אשתו של המנהל באירוע.