המשטרה חשפה רשת להפצת סמים קשים בתל-אביב, במסגרתה רכשו סמים כ-500 בני אדם ביום, כך הותר הבוקר (שני) לפרסום. פעילות משטרתית סמויה  הפכה הבוקר לגלויה, תוך ביצוע גל מעצרים נרחב של עשרות חשודים על ידי כוחות שיטור נרחבים. עם אור ראשון, פשטו שוטרים, בלשים, שוטרי יס"מ ושוטרי משמר הגבול על בתיהם של עשרות חשודים בסחר בסמים וכן על תחנת סמים פעילה. 20 מחברי רשת הפצת הסמים נעצרו.
מדובר ברשת שפעלה במבנה ומתווה היררכי של ארגון פשיעה. לכל אחד מחברי הרשת היה תפקיד מוגדר וברור כשכל אחד מהם מהווה חוליה בשרשרת הפצת הסמים. חברי הרשת פעלו באופן סדור ושיטתי, להפעלת תחנת סמים גדולה במתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, תוך שהם דואגים לאספקה בלתי פוסקת של סמים לכל דורש, בכמויות גדולות וזמינות, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.
תחנת הסמים הופעלה באופן עקבי וללא הפסקה ובה ביקרו בחלק מהימים למעלה מ-500 רוכשים ביממה, שרכשו סמים מסוגים שונים ובכלל זאת סמים מסוג הרואין וקוקאין. במהלך פעילותה זו של היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, נעצרו ב-23 במאי שניים מחברי הרשת בשנות ה- 20 לחייהם, כשבאמתחתם כ-900 גרם של סמים מסוג קוקאין והרואין. 

מנהל הרשת, תושב יפו בן 53, מהווה דמות מרכזית בתעשיית הפצת הסמים. עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה ומעצרם של החשודים, נהרסה תחנת הסמים, בה התקיימה פעילות ממכר הסמים בלב תל אביב. היום בשעות הצהריים יובאו העצורים לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם.


מדוברות המשטרה נמסר: "מדובר בפעילות נוספת במסגרת מאבקה הנחוש והבלתי מתפשר של משטרת ישראל בפשיעה החמורה והמאורגנת, בנגע הסמים המסוכנים, בדגש על הפצתם והסחר בהם. מעבר להיותה עבירה פלילית המסכנת את שלום הציבור, הסחר בסמים מהווה קרקע פורייה לפעילות פלילית הפוגעת בביטחון ובסדר הציבורי".