הסייענים המובחרים של ליאורה בשב"כ טוענים, אחרי הפעלת כוח סביר מצידה, כי ראש הארגון, נדב ארגמן, עזב את הבית ואת אשתו רות, אם שלושת ילדיו, ועבר להתגורר בגפו. הפרטים המלאים ביום שישי במדורה של ליאורה במוסף "מעריב סופהשבוע". מדוברות שב"כ נמסר בתגובה: "בהמשך לפנייתך ללשכת ראש השב"כ, איננו מתייחסים לשמועות ולרכילות".

ארגמן נכנס לתפקיד לפני כשנתיים, וזוכה להערכה רבה מאוד על פועלו, ועל הדרך בה הצליח לנתב את השב"כ. את דרכו הביטחונית החל ארגמן בעת שהתגייס לצה”ל ליחידה מובחרת בשנת 1978. לאחר שחרורו בשנת 1983 הוא הצטרף לשירות הביטחון הכללי ושירת במגוון רחב של תפקידים מבצעיים. בין השנים 2003 ל־2007 עמד ארגמן בראש אגף המבצעים בשב”כ, ולאחר מכן שימש כארבע שנים כנציג השב”כ בארצות הברית. אחר כך מונה לתפקיד סגן ראש השירות, שבו שימש במשך שלוש שנים, ובספטמבר 2014 הושאל באופן זמני לוועדה לאנרגיה אטומית. 
בספטמבר 2015 הוא חזר לתפקיד סגן ראש השירות בעקבות בקשתו של ראש השירות כהן, עם מינויו של רוני אלשיך, סגן ראש השב”כ לשעבר, למפכ”ל המשטרה. בהיותו סגן ראש השב”כ ניהל ארגמן את הזרוע המבצעית של הארגון. יש לו ניסיון מבצעי רב והוא מכיר היטב את כלל האתגרים העומדים בפני הארגון בשנים הקרובות. מכריו לשירות מספרים עליו כי הוא נחשב לאדם קר רוח שדוגל בפעילויות מבצעיות רבות.