תעלומה ומסתוריות סביב היעדרותו של איש העסקים היהלומן בוריס בוטרשוילי, תושב לוד בן 55 שהחל מאתמול בצהריים נעלמו עקבותיו. המשטרה הטילה צו איסור פרסום על החקירה אודות ההיעלמות, זאת למרות שמדובר באדם נורמטיבי שאינו מוכר למשטרה מאירועים פליליים, אולם ככל הנראה בשל העובדה שעסק בסחר ביהלומים ומטבע זר בהיקפים נכבדים. 

אתמול דווח למשטרה על ידי בני משפחתו כי החל משעות הצהריים הוא אינו זמין בטלפון ואינו משיב לניסיונות ליצור עמו קשר. מבירור ראשוני עלה החשד כי בוטרשוילי, אב ל-4 המוכר לחברי הקהילה הגאורגית בישראל נראה לאחרונה בשעות הצהריים באזור צומת שילת הסמוך למודיעין ומאז נעלמו עקבותיו. 
במשטרה מעריכים כי הוא נמצא באזור שבין יער בן שמן למודיעין ונעשים מאמצים קדחתניים בניסיון לאתרו. גם בני המשפחה ובנו ערן המשרת בדרגת רס"ן בצה"ל, הצטרפו לחיפושים. ערן אף הקים חפ"ק בשטח יער בן שמן אליו נוהרים מתנדבים רבים המסייעים בחיפושים, וכן חבריו של ערן ליחידה. 

הבוקר נרשמה בחקירה התפתחות ובעתה גם הוצא צו איסור פרסום שכן מדובר בהתפתחות בעלת אופי פלילי, לכאורה. בני המשפחה קוראים לציבור לגלות ערנות ולבוא לסייע בחיפושים אחר יקירם. במשטרה לא מוכנים בשלב זה להרחיב בפרטים אולם מציינים כי כוחות רבים של פרשים, כלבנים וטרקטורונים סוקרים את האזור הנרחב במטרה לעלות על עקבותיו של בוריס.