אלאור אזריה, החייל שהורשע בהריגה של מחבל בחברון, ומשפטו עורר סערה גדולה בישראל, טוען שמאז שהוא השתחרר מהכלא חייו בסכנה. לדבריו, אנשים שמזוהים עם החמאס והג'יהאד האסלאמי משגרים אליו מכתבים עם קליעים. ח"כ נאווה בוקר הבחינה בכך ושיגרה בקשה חריגה לשר לביטחון פנים, לאפשר לאלאור להחזיק אקדח ברישיון, חרף הרשעתו בפלילים. על הבקשה דווח הערב (שני) בחברת החדשות. 

לדברי בוקר, "אלאור ומשפחתו מאוימים מזה שנתיים, לפני מספר ימים אף פורסמה תמונה שלו בפייסבוק עם אקדח מוצמד לראשו. יש חשש אמיתי לחייו והוא הפך להיות האיש הכי מאוים בישראל. לכל אדם יש את הזכות להגן על עצמו". מהמשרד לביטחון פנים נמסר: "הבקשה צריכה להיות מוגשת על ידי האזרח בעצמו וכשתוגש תיבחן בהתאם" 

אזריה עם משפחתו בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני
אזריה עם משפחתו בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני


כזכור, לפני כשלושה שבועות, למעלה משנתיים אחרי התפוצצות הפרשה ותשעה חודשים אחרי שהחל לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו, אזריה, שוחרר ממאסרו. ככל הנראה, השחרור המוקדם, יומיים לפני הזמן, התרחש כדי לאפשר לו להגיע לחתונת אחיו אדיר שנערכה למחרת שחרורו. מביתו של אזריה ברמלה נשמעו חצוצרות וקולות שמחה. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לשחרור עם יציאתו לביקור בקפריסין ואמר: "אני שמח שהדבר הזה הסתיים".