משפחתה של המטיילת הישראלית אדוה בן דהאן שנהרגה אתמול בתאונת דרכים קשה בצפון הודו מתמודדת עם מותה הטראגי. בת דודתה, איילה בן דהאן, סיפרה הבוקר (שלישי) בראיון לגלי צה"ל כי הצעירה הייתה מפוטרת של חברת התרופות טבע, וכי היא תיכננה את הטיול לתת היבשת במשך זמן רב. "זה פשוט לא נתפס. טיול שהיא חלמה עליו הרבה זמן. היא הייתה מפוטרת של טבע ואמרה שהיא נוסעת עכשיו, היא חיכתה לזה כל-כך הרבה זמן והיא נסעה ולא חזרה", סיפרה בבכי.
"אנחנו בנות דודות, נורא קרובות, עשינו הכל ביחד. אנחנו גרות אחת ליד השניה, 36 שנה אנחנו ביחד, היא אשת הסוד שלי ואני שלה", אמרה איילה. "יום לפני שהיא טסה היא אמרה שכשאתחתן היא תהיה המלווה שלי ואני אהיה המלווה שלה. תיכננו כל-כך הרבה דברים שלא יקרו יותר. היינו משלימות אחת את השניה במשפטים ממש כמו תאומות".
קרובת המשפחה של ההרוגה סיפרה על הרגע בו קיבלה את ההודעה הנוראה. "הייתי עם אבא שלה בטלפון וסיפרו להם. אני הייתי בבית בחדר וידעתי שקרה משהו, פשוט לא ידעתי מה. לא ידעתי את הגודל של מה שקרה. אי אפשר לתאר את ההרגשה שהייתה לי באותו רגע. ניסינו לברר את המצב שלה והתקשרו אליהם ואמרו שהנורא מכל קרה, מה שלא חשבנו שנשמע בחיים", סיפרה איילה. "היא הייתה שולחת לי תמונות וסיפרה כמה היא נהנית, ושהיא פגשה זוג מדהים וכל הזמן חייכה וצחקה. היא בן אדם שכולם אוהבים אותו. זה אף פעם לא יחזור להיות מה שהיה".
 

 


אדוה, תושבת גבעתיים, נהרגה בתאונת דרכים קשה בה נפצעו ארבעה ישראלים נוספים. היא  יצאה לטיול למזרח ב-16 במאי וכתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "טסה להגשים חלום. אז יאללה ביי". ליד התמונה האחרונה שפרסמה אדוה בסוף השבוע שעבר, כתבה: "שבת שלום מהודו". לפי הדיווחים בתקשורת המקומית שציטטו גורמי משטרה במקום, הרכב הפרטי עליו היו תיירים, ביניהם הישראלים, ירד מסיבה כלשהי מהכביש ונפל לעמק, שבמדינת הימצ'ל פרדש.
 
הפצועים הובהלו לבית החולים הקרוב בעיר קולו, כ-200 ק"מ מבירת מדינת הימצ'ל פרדש. הרכב עשה דרכו ממנאלי לעיר לה שבמחוז קולו כאשר הוא נפל לערוץ ליד קיילונג. שנמצאת 115 ק"מ ממנאלי, כך אמר סגן מפקד המשטרה המקומית, רג'ש דהרמני.  קונסול ישראל בהודו הגיע לאזור על מנת לסייע לפצועים.
 
המשטרה המקומית פתחה בחקירה של נסיבות המקרה. הדרך ממנאלי ללה היא בת 475 ק"מ, והיא סגורה למעבר כלי רכב מעל חמישה חודשים בשנה בשל שלג כבד. בחודש שעבר הכביש נפתח מחדש לאחר השלמת ניקוי השלג.