נהגים שיושבים מאחורי ההגה כשהם שיכורים הם לא תופעה נדירה, אך צעיר בן 31 מהדרום שנעצר הלילה (רביעי) בצומת נען הפתיע גם את השוטרים המנוסים ביותר. האירוע החל לאחר ששוטרי אגף התנועה הבחינו ברכב פרטי העומד בצומת כשאורות הבלם דולקים והרכב מונע, כשהבחינו כי דולק אור ירוק ברמזור והרכב לא נוסע ניגשו השוטרים לרכב לבדוק את פשר העניין, השוטר שפתח את דלת הרכב הבחין לתדהמתו בנהג כשהוא רדום על המושב, העיר השוטר את הנהג כשהוא מריח ריח חריף מאוד של אלכוהול הנידף מפיו. מיד השוטר דומם את המנוע של הרכב מחשש להידרדרות של הרכב עקב מצבו של הנהג ולשאלת השוטר האם הוא שיכור ענה הנהג "אני מסטול".



הנהג, שהיה בנסיעה מבאר יעקב לכיוון דרום, התבקש להציג מסמכים, כאמור במהלך הבדיקה הנהג התנגד לעיכוב והחל להתלהם תוך שהוא מנסה להכשיל את השוטרים ולהכניס סיגריה לפיו, מיד הודיעו לו השוטרים שהוא עצור תוך שהם אוזקים את ידיו. לאחר שנעצר נלקח הנהג לבדיקת שכרות, בהינתן לו מספר הזדמנויות סירב הנהג לבדיקה ונחשב כמי שנהג תחת השפעת אלכוהול.



בבדיקה מעמיקה יותר נמצא כי הנ"ל נוהג תחת פסילה של בימ"ש בגין תיק שכרות משנת 2017. לאחר שנחקר ביחידת הבוחנים נשאר במעצר עד להבאתו בפני בית המשפט לדון בהארכת מעצרו.