תאונת דרכים רבת נפגעים אירעה היום (חמישי) בכביש הערבה (90) סמוך ליישוב צוקים, כאשר אוטובוס שהיה מלא בנוסעים התנגש במשאית. בתאונה נפצעו תשעה בני אדם. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצועים כאשר ביניהם שתי נשים בנות 60 שנפצעו באורח בינוני וסובלות מחבלות בגפיים, ושבעה נוסעים נוספים שנפצעו באורח קל ונפגעו בעיקר משברי זכוכיות. למקום הוזנק מסוק של מד"א שפינה את שתי הפצועות לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע ואילו יתר הפצועים פונו על ידי ניידות מד"א.


אלי שריקי, חובש רפואת חירום במד"א, סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את האוטובוס עם זכוכיות מנופצות על תלולית עפר בשולי הכביש ובמרחק של כ-300 מטרים בהמשך הכביש ראיתי את המשאית עם פגיעה בחזית. אישה כבת 60 שסבלה מחבלה קשה בגפיים שכבה בסמוך למדרגות האוטובוס כשהיא בהכרה מעורפלת. התחלתי להעניק לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים והנחת חסם עורקים. פצועים נוספים יצאו באופן עצמאי מהאוטובוס והתהלכו במקום. יחד עם כוחות גדולים של מד"א וכוחות רפואה של הצבא שהגיעו למקום הענקנו לפצועים כולם טיפול רפואי".

התאונה בכביש הערבה. צילום: דוברות מד"א
התאונה בכביש הערבה. צילום: דוברות מד"א


מדוברות "אגד" נמסר, כי האוטובוס, שיצא הבוקר מחדרה לאילת נפגע על ידי רכב מסחרי שנסע מאילת צפונה על כביש הערבה. על פי עדויות ראשוניות הרכב המסחרי עקף משאית בנתיב לא פנוי מול האוטובוס הנוסע דרומה. נהג האוטובוס גילה תושייה רבה וכדי להימנע מתאונה חזיתית סטה לשולי הדרך שאינם סלולים תוך ייצוב האוטובוס, אך נפגע בצידו השמאלי.