המשטרה עצרה אמש תושב רמת גן בחשד לאונס ילדה בת 6 בתל אביב. על פי החשד, בעת שהילדה יצאה מביתה, הגיח החשוד (40) מאחוריה, הוביל אותה אל בניין סמוך ושם אנס אותה. כוחות משטרה של תחנת השכונות הגיעו מיד והחלו בפעולות חקירתיות ואיסוף ממצאים מהזירה שהובילו את החוקרים תוך זמן קצר לאיתורו של החשוד במעשה. החשוד נעצר לחקירה בסיומה נכלא והוא מובא כעת (ראשון) לדיון בהארכת מעצרו. 



במקרה נוסף, המשטרה תגיש היום הצהרת תובע נגד תושב תל אביב בן 48, בחשד שביצע מעשה מגונה בילדה בת 8 ביום שלישי האחרון. על פי החשד, הילדה חזרה מבית הספר וירדה מרכב ההסעות ברחוב דרך הטייסים בתל אביב. החשוד ניגש אליה והחל לבצע בה מעשים מגונים. 


 
אביה של הילדה, אשר המתין לבתו סמוך לתחנת ההסעה, הבחין בחשוד מבצע את זממו ובזכות תושייתו עקב אחר החשוד ובמקביל צלצל למוקד 100 של משטרת ישראל.  כוחות משטרה של תחנת שכונות הגיעו למקום תוך דקות בודדות מרגע קבלת הדיווח ועצרו את החשוד.
 
בימים אלה הסתיימה חקירה מאומצת של חוקרי תחנת שכונות ונאספו ראיות הקושרות את החשוד למעשה. כאמור, היום תוגש הצהרת תובע לבית משפט השלום בתל אביב והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו של החשוד בגין ביצוע מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14.