בעוד ארבעה ימים יחל מונדיאל 2018 שייערך השנה ברוסיה. חובבי כדורגל בארץ מצפים בשקיקה לאירוע הקיצי שמרתק אותם במשך חודש שלם ומידי ארבע שנים לכורסא המועדפת בסלון, מצטיידים בחצי דוכן של גרעינים, בירות וכמה חברים טובים ו"לא רואים בעיניים" כלום חוץ מכדורגל. אולם, לפעמים ישנם מקרים יותר קיצוניים, ודוגמה לכך היא אירוע חריג שנסוב סביב בקשתה של מורה מצפון הארץ להוציא צו הרחקה כנגד בעלה שטירוף המונדיאל "הפך אותו לאדם אלים".

ראשיתו של האירוע לפני שבועיים, עת הודיע הבעל, רוקח במקצועו, לרעייתו כי רכש ארבעה מסכי טלוויזיה לקראת המונדיאל ובכוונתו לשים שניים בחדר השינה ושניים בסלון. "ככה אני אוכל לראות את המונדיאל מבלי שאצטרך לחשוש שאני מפסיד משהו", הסביר את הצעד לאשתו. האישה הייתה בטוחה כי בעלה מתבדח עמה אך יומיים לאחר מכן בשעות הצהריים ובעודה בבית הספר, פלשו לביתה טכנאים, קדחו והציבו ארבעה מכשירי טלוויזיה, שניים בסלון ושניים בחדר השינה. "הייתי בהלם", אמרה.

עוה"ד שרין סולן.צילום: ללא
עוה"ד שרין סולן.צילום: ללא


האישה הבהירה לבעלה שהוא לא יוכל להפוך את דירתם שבה מתגוררים גם שני ילדיהם ל"מועדון גברים" רועש וקולני. לדבריה, בעלה הגיב לדרישה שלה באמירה מזלזלת כשאמר: "בחודש של המשחקים את יכולה לעזוב לבית הורייך המתגוררים בסמוך". לטענת האישה וכפי שנכתב בבקשה למתן צו ההרחקה שתוגש השבוע לבית המשפט: "התפתח בינינו ויכוח ובעלי איים עליי כי ישבור לי את הטלוויזיה על הראש אם אמנע ממנו לחוות את חווית המונדיאל".

האישה טענה בבקשה שהוגשה על ידי עו"ד שרין סולן, כי היא הורתה לבעלה לסלק את מכשירי הטלוויזיה מהבית או שתתרום אותם לעמותה לנזקקים. הבעל סירב והאישה הודיעה כי אם לא יעשה זאת תוך שלושה ימים, תפנה לבית המשפט ותבקש צו הרחקה, בשל חששה כי הוא עלול לפגוע בה. הבעל סירב להיפטר מרכישותיו האחרונות ועל כן תוגש הבקשה כאמור, לבית משפט השלום באזור מגוריהם של הזוג.