חדשות עשר פרסמו הערב (שני) דוח חמור של מבקר הפנים במשרד ראש הממשלה שהועבר לשולחנו של היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה מעלה חשד לעבירות פליליות של בכירים במשרד במהלך שיפוץ מעון ראש הממשלה לקראת ביקור נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. על פי הפרסום אחת הדמויות המרכזיות המוזכרות בדוח היא דרורית שטיינמץ, בכירה משרד ראש הממשלה. הדוח כאמור מעלה חשד לעבירות פליליות בנוגע לאי סדרים במעון לקראת ביקור הנשיא טראמפ בשנה שעברה ומנדלבליט אמור להחליט בקרוב בפרשה.

חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בראשותו של תנ"צ אלי אסייג יגיעו מחר בשעה שמונה בבוקר, למעונו של ראש הממשלה בירושלים כדי לחקור אותו באזהרה פעם נוספת בפרשה 4000, היא פרשת בזק. במשטרה מייחסים לראש הממשלה חשד לעבירות שוחד מרמה וקבלת טובות הנאה מאיש העסקים והבעלים של אתר וואלה שאול אלוביץ'. החוקרים צפויים להציג בפני ראש הממשלה תמלילים וממצאים מעדותו של עד המדינה ניר חפץ וכן עדויות נוספות שקשורות אותו לכאורה למתן הטבות לבזק, בתמורה לקבלת סיקור אוהד באתר וואלה. 
 
נזכיר כי חשדות דומים עלו גם בפרשת 2000, במהלכם נמסר שמו של ראש הממשלה למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס. חוקרי המשטרה ייחסו לו אז, בעקבות הקלטות שבידיהם, חשדות לפיהם התחייב לקדם את חוק ישראל היום ולהביא לצמצום הפצתו של החינמון, בתמורה לסיקור אוהד בעיתון ידיעות אחרונות ובאתר ynet.