הבוקר (שלישי) הגיעו חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 במשטרה, בראשותו של תנ"צ אלי אסייג, למעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים כדי לחקור אותו באזהרה פעם נוספת בפרשה 4000 היא פרשת בזק. בנוסף, בתום חקירתו, ראש הממשלה מסר עדות פתוחה בפרשת הצוללות, היא תיק 3,000. נזכיר כי בפרשה זו ראש הממשלה כלל אינו חשוד. 



במשטרה מייחסים לראש הממשלה חשד לעבירות שוחד, מרמה וקבלת טובות הנאה מאיש העסקים ובעלי חברת בזק ואתר וואלה שאול אלוביץ'. במשטרה הציגו בפניו תמלילים וממצאים מעדותו של עד המדינה ניר חפץ וכן עדויות נוספות שקושרות את ראש הממשלה לכאורה למתן הטבות לבזק בתמורה לקבלת סיקור אוהד באתר וואלה.

שאול אלוביץ'. צילום: פלאש 90
שאול אלוביץ'. צילום: פלאש 90
  
נזכיר כי גם בפרשה 2000 יוחסו לראש הממשלה חשדות לפיהם התחייב למו"ל ידיעות אחרונות כי יפעל לצמצום הפצתו של החינמון "ישראל היום" בתמורה לסיקור אוהד לכאורה בעיתון ובאתר ynet . במסגרת פרשה זו, יגיע בחמישי הקרוב חבר הכנסת איתן כבל לחקירה נוספת במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433. שמו של כבל עלה כמי שהיה בקשר עם מוזס ובמקביל פעל לקידומו של החוק, לכאורה. בסביבתו של כבל אישרו את הגעתו לחקירה ואמרו כי אינם יודעים אם מדובר בחקירה חדשה או בהשלמות חקירה.
 
בתוך כך, אמש פורסם בחדשות ערוץ 10 כי על שולחנו של היועץ המשפטי לממשלה מונח דו"ח חמור של מבקר הפנים במשרד ראש הממשלה, המעלה חשד לעבירות פליליות של בכירים במשרד בפרשת שיפוץ מעון ראש הממשלה לקראת ביקור טראמפ בשנה שעברה.