הכתב הפלילי בוקי נאה, ויצאנית המספקת שירותי זנות הגיבו היום (רביעי), בתכניתם של ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM, על החוק שמקדמת שרת המשפטים איילת שקד, הנועד להטיל קנסות על צרכני זנות, או במקרים אחרים, להפנותם אל טיפול בסדנה חינוכית למניעת צריכת זנות. החוק, שמעורר הדים רבים בתקשורת, כולל קנסות בגובה של 1,500 ש"ח, ובמידה בה ישנה עבירה חוזרת של הצרכן, הקנס אף יוכפל ויוכל להגיע עד ליותר מ-14,000 ש"ח. 

"החוק הזה לא ריאלי, כי המשטרה לא תוכל לאכוף אותו, והוא אף יביא לאבטלה של עשרות אלפי נשים בישראל המתפרנסות משירותי מין", אמר נאה. על ההשלכות של החוק הוסיף: "המשטרה תשוב לצעוק שיש אונס ברחובות כי לא תהיה לאנשים את האופציה להשתחרר בצורה אחרת ולא תהיה לבנות הללו את האופציה לעבוד בו בצורה חוקית". 
עוד הוסיף נאה על המניעים של צרכני זנות ואמר כי "אני לא יפה כמוכם, אף אחת לא רוצה אותי כי אני לא מספיק מושך. אני שמן, קטן וקירח, והולך לטיפול רפואי למסכנים כמוני. אני לא מכיר מדינות שאוכפות את נושא הזנות גם אם קיים חוק. אי אפשר לאכוף את זה כי ברגע שיטענו נגדי שהלכתי לזונה אוכל לתבוע את הטוען תביעת דיבה".

יצאנית המספקת שירותי זנות: "אני הטיפול של הלקוחות שלי"
גלית, העובדת בעולם הזנות, דיברה גם היא בתכנית על דעתה על תזכיר החוק של שקד: "אני מסכימה עם בוקי. החוק הזה לא יוכל לצאת לפועל, אפילו האופציה להמיר את הקנס בטיפול אינה רלוונטית, כי אני הטיפול של הלקוחות שלי". עוד הוסיפה גלית כי "אם אותם שוטרים יעמדו בבתי הבושת, להבדיל מהדירות הדיסקרטיות, זה יהיה מצוין. בבתי הבושת והמכונים יש סרסורים שעל כל לקוח שמגיע לקבל שירות גובים ממנו כסף, אותם צריך לעצור".

כשנשאלה האם לדעתה היא חושבת שיש למסד את הזנות בישראל השיבה: "בוודאי. אמרתי זאת לא פעם אחת".   
 


עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן