בחודשים האחרונים עלו לכותרות התפראויות למיניהן של צעירים במגזר הבדואי בדרום הארץ, בין אם בכבישים ובין אם בעימותים עם המשטרה. בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות במהלך סוף השבוע נראה הפעם מירוץ מכוניות שנערך ברהט בליל חמישי האחרון, בו נראית התפראות של צעירים עם כלי רכב לעיני מאות בני אדם שבאו לחזות באירוע.
במשטרה מסרו בעקבות האירוע כי נעצר תושב העיר בן 25 וכי אותרו כלל הנהגים המעורבים ונמסרו להם דוחות תנועה בגין נהיגה פוחזת.
בעקבות האירועים האחרונים, שלח תושב רהט, אברהים חסנאת, מכתב לראש העירייה ולמפקד תחנת משטרת רהט סנ"צ אליהו שמול. "אנו דורשים ותובעים מכם בכל תוקף שתעשו אשר מוטל עליכם ותמלאו את תפקידכם וחובתכם הציבורית, שלשמה אתם מכהנים בתפקידכם, ותשליטו בעירנו רהט סדר ומשמעת במקומות ציבוריים וברחובות העיר. רק לסבר את האוזן, יש ברהט המון תושבים שלא חשים ביטחון, ומפחדים לצאת למרחבים ציבוריים, ואינם מרוצים מתפקודכם בלשון המעטה. ואי לכך אנו מקווים ומאחלים שתוכיחו אחרת בנוגע להתפרעות הקשה וההשתוללות חסרת הרסן והמסוכנת מאוד שהתרחשה אתמול בערב החג בעירנו ליד השוק העירוני, בכביש שהיה הומה אדם. מצורף סרטון מצמרר, שמוכיח שאין בעירנו חוק וסדר, ושאנו חיים במערב פרוע ושפל ולא בעיר מודרנית ובמדינה ששומרת חוק. כול תושבי העיר מחזיקים לכם אצבעות שתמגרו את כלל תופעות הפשע ברהט בשיכול דעת", כתב חסנאת.

טלאל קרינאוי, ראש עיריית רהט השיב לו כי "כמוך וכמו כל תושב גם אני הזדעזעתי מהאירוע חסר תקדים של מירוץ מכוניות ברחבי השוק והמרכז העירוני ומחאות כפיים והתלהבות של צעירים שעודדו את שחקני המירוץ , עם קבלתי הסרטונים בשעות אחה״צ העברתי הודעה חמורה למשטרת ישראל האמונה על אכיפת חוק וסדר , בדרישה חד משמעית בטחון הציבור קודם לכל".