קריסה בסקרים, עימות בין עמיר פרץ לאבי גבאי ופרסומים על מגעים לקראת כניסתו של בני גנץ לחיים הפוליטיים. כל אלו מזעזעים את מפלגת העבודה בשבועות האחרונים. הפרשנית הפוליטית מזל מועלם התייחסה לכך היום (ראשון) ב-103FM: "אגיד משהו לזכותו של עמיר פרץ, בחודשים הראשונים לכניסתו של גבאי לתפקיד, עמיר שמר על שתיקה מסוימת ובניגוד לטענות של גבאי הוא לא ביצע מהלכים כנגדו". 



אבל, לדבריה, "מאז הספיק אבי גבאי לעשות כל טעות אפשרית. אינני יודעת אם פרץ חושב שהוא יכול להיות יושב הראש של המחנה הציוני אך הוא לא ויתר על ההזדמנות הזו בינתיים. לדעתי מה שמטריד יותר את גבאי הוא בני גנץ. לכאורה הוא רוצה לגייס אותו כמספר שתיים ברשימה אך מאחורי הקלעים נבנה מהלך אחר בניסיון להוביל את גנץ להיות מספר אחת ברשימה".



אילה חסון התייחסה לדבריה: "כאזרחית הדוגלת בדמוקרטיה, מטריד אותי שפרשנים טוענים שצריך לסגור את מפלגת העבודה". מועלם השיבה: "לא רק שלא צריך לסגור את המפלגה אלא שיש לה מקום במערך הפוליטי הישראלי. אין עוד מישהו שמייצג כמוה עמדות מסוימות בחברה. בפורמט הנוכחי עם גבאי המפלגה אינה מטרידה את נתניהו ורואים זאת בסקרים. האפשרות שיקרה מהלך משמעותי וייכנסו לזירה שחקנים חדשים וחזקים מטרידים גם את נתניהו וגם את לפיד". 
כשנשאלה אם ייתכן שגנץ יהפוך למספר אחת במפלגה ללא בחירות השיבה: "יש תסריט כזה אך לא כרגע. במידה ובני גנץ יעמוד בראשות העבודה זה יפריע גם לגבאי וגם ללפיד, אך חשוב לזכור שגנץ עדיין נמצא בתקופת צינון וטרם קיבל החלטה. הוא מחוזר מאוד ובוחן גם את האפשרות לפתוח פלטפורמה חדשה בהובלתו. כל האופציות עדיין על השולחן".
עריכה: איתמר זיגלמן