כתב רשת CNN התלווה למחבלים של הג'יהאד האסלאמי לסיור נדיר בתוך מנהרת טרור תת-קרקעית בשטח רצועת עזה, וכן חזה במשגרי רקטות ומרגמות של ארגון הטרור, כך דווח היום (ראשון) ברשת האמריקאית. המנהרה הצרה שהוצגה מחוזקת בבטון על מנת למנוע התמוטטות, וכן על מנת להגן עליה מפני תקיפות של צה"ל.

"אנחנו משתמשים בהן כמגן מפני מטוסי F-35 ו-F15 וממסוקים, כדי שלוחמינו יוכלו לנוע ולפעול כדי להגן על העם הפלסטיני", אמר מנהיג חוליית המחבלים, שהציג את עצמו בשם אבו עבדאללה. במנהרות נעשה שימוש לביצוע פיגועי חדירה לשטח ישראל וכן להברחת נשק לרצועה. אנשי הג'יהאד האסלאמי ערכו שיחת מוטיבציה בתוך המנהרה והתפללו בקוראן.
 
לאחר שהציגו בפני הכתב את המנהרה, המחבלים כיסו את עיניו והובילו אותו ליעד חדש - משגר רקטות. המשגר, שלדבריהם מגיע לטווח של 4-6 ק"מ, ירה לאחרונה על שטח ישראל. "אנחנו יורים את הטילים כדי שהעולם ישמע אותנו ולא רק את נתניהו", אמר מנהיג החולייה אבו עבדאללה, שאף טען בפני הכתב כי ארגון הטרור, שירי שלו פגע בגן ילדים בשדרות בחודש שעבר, "לא מתכנן לפגוע בילדים".

המחבלים ערכו אז מטווח ירי מנשק קל מול המצלמות, והציגו בפניהן משגר מרגמות. בשלב זה, אבו עבדאללה הודה כי המשטר האיראני תומך בארגון הטרור. "ישראל גאה בתמיכתה של ארצות הברית, ואנחנו גאים בתמיכתה של איראן בהתנגדות הפלסטינית ברמה המורלית והלוגיסטית. אין שום דבר פסול בזה וזה לא סוד", אמר.