מעשי סדום, מעשי אונס ומעשים מגונים. אלו העבירות המין החמורות שייחסו הפרקליטות והמשטרה לתושב הדרום כבן 40 בהצהרת תובע שהוגשה נגדו לפני ימים אחדים ואשר הותרה לפרסום הבוקר (שני) ובה נחשד בהתעללות חמורה בבתו בת ה-16 מאז שהיתה בגן. 

לפני כשבועיים התלוננה חברה של הקטינה הלומדת איתה בתיכון כי היא חשה בהתנהגות מוזרה מצד חברתה ושמעה ממנה קצה קצהו של סיפור מזעזע. בית הספר גילה מקצועיות ואחריות רבה ומיהר לקשר בין הנערה ל"מרכז לין" לקורבנות עבירות מין בבאר שבע. במרכז ערכו סדרת בדיקות, שוחחו עם הנערה ודלו ממנה פרטים ראשונים לגבי ההתעללות שעברה. 
גורם בכיר במשטרה מציין כי "מיד עם קבלת המידע במרכז לין הוגשה תלונה במחלק הפשעים של משטרת נתיבות. מיד לאחר שנגבתה עדות ראשונה מהנערה, עלה חשד חמור למעשים מזעזעים שביצע בה במשך שנים לא אחר מאשר אביה, לדבריה מאז היתה ילדה בגן".

בחקירה רגישה ומאומצת חשפה הקטינה שורה ארוכה של עבירות מין שביצע האב בבתו. "הנערה סיפרה על מעשים מגונים, מעשי אונס ומעשי סדום שכפה עליה האב, תוך שהוא מנצל הזדמנויות רבות בהן שהתה אמה בעבודה", אמר הגורם הבכיר. "על פי החשד, האב ביצע את המעשים בבית". 
מדובר במשפחה עם שישה ילדים וקורבן העבירה היא הבת הבכורה במשפחה ובמשטרה בדקו אם ישנם ילדים נוספים בבית שנפלו קורבן למעשי האב, אולם עד כה לא נתגבשו חשדות מפלילים והחקירה בעניין זה נמשכת. 
יחד עם זאת, בפרשה המרכזית והחמורה הצליחו חוקרי מחלק הפשעים במשטרת נתיבות לאסוף ראיות וממצאים רבים הקושרים את האב לחשדות המיוחסים לו. חרף הכחשתו הגורפת, הוארך מעצרו מעת לעת בבית המשפט וכאמור בסוף השבוע הוגשה נגדו הצהרת תובע והיום בצהריים מתכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום חמור.