שבועות בלבד אחרי המקרה שצולם בנגב, בו נראו רעולי פנים נוסעים בכביש ויורים באוויר, אירע מקרה דומה בטובא זנגרייה שבצפון. התקרית התרחשה כחלק מקטטה שפרצה ביישוב בין שתי משפחות להן סכסוך מוקדם.

במהלך הקטטה עבר בכפר רכב בו ישבו מספר רעולי פנים, חלקם נתלו מחלונות הרכב וירו באוויר. כתוצאה מהירי אישה בשנות ה-30 לחייה לקתה בהלם ונלקחה לבית החולים זיו בצפת. במשטרה מכירים את המעורבים ומנהלים סריקות לאיתורם. 

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר באירוע ירי חמור שהתרחש בכפר על רקע סכסוך בין משפחות. המשטרה עצרה בשבועיים האחרונים שבעה חשודים בעבירות אלימות ושימוש באמצעי לחימה במסגרת סכסוך אלים זה. למרבה הצער, אירועי ירי מתרחשים לעתים קרובות מדי בישובי החברה הערבי בישראל, רובם על רקע סכסוכים פנימיים הגולשים לאלימות קשה".

"משטרת ישראל פועלת בנחישות לאורך כל ימות השנה נגד אחזקה, סחר ושימוש באמל"ח בכל זמן ובכל מקום. פעילות זו הובילה לתפיסת כמויות נשק חסרות תקדים, בפרט בישובי המגזר הערבי. בשנה החולפת נתפסו ע״י המשטרה אלפי אמצעי לחימה, נעצרו בכל רחבי הארץ 2,225 חשודים והוגשו 1,137 כתבי אישום כנגד חשודים בגין עבירות אמל״ח המהווים עלייה של 9.5% בכמות המעצרים ושל 42% בכמות כתבי האישום (ביחס לשנת 2016). מאז תחילת השנה נמשכת מגמת העליה המשמעותית ביחס לתקופה המקבילה אשתקד כמו גם עלייה של כ-25% בכמות המעצרים ועלייה של כ-65% בכתבי אישום כנגד המעורבים באירועי ירי.

"לצד פעילות האכיפה אנו ממשיכים להעמיק את נוכחות המשטרה בישובי המגזר הערבי כולו ומבצעים כל העת גם פעילות מניעה והסברה במטרה לשפר את נורמות הציות לחוק. המשטרה תמשיך ותשקיע מאמצים למלחמה בשימוש באמצעי הלחימה ובירי במגזר למרות כל הקשיים ותפעל בשיתוף פעולה עם כל גורם הנהגה שיהיה מוכן לפעול למיגור האלימות".