למעלה מ-10 תלונות הוגשו על ידי הורים לילדים בגן "הקטנטנים של יעל" ברמת גן, בו נחשפה לאחרונה פרשת ההתעללות, נגד הגננת סיגל אלקיים-וייס, בחשד להתעללות בילדיהם. הבוקר (שלישי) שוחררה אלקיים-וייס בבית משפט השלום בתל אביב למעצר בית בן שבעה ימים, וחקירתה ממשיכה להתנהל כעת במשטרה, כאשר במקביל מגיעים לאורך כל היום הורים כדי להתלונן נגדה, בחשד להעללות בילדיהם. גורם המעורה בפרטי החקירה אישר ל"מעריב אונליין" כי עד כה הוגשו, כאמור, למעלה מ-10 תלונות נגד הגננת, וכי החקירה מקבלת כעת תפנית נוספת.



כזכור, אלקיים וייס נעצרה ביום שישי האחרון לאחר שהוגשה למשטרה תלונה בנוגע אליה, בליווי סרטוני מצלמות האבטחה בגן, בהם היא מתועדת כאשר היא, לכאורה מטלטלת את הילדים שתחת פיקוחה, סוחבת אותם בכוח ואף משליכה טיטולים לפרצופם.



גן "הקטנטנים של יעל" נסגר אתמול עד להודעה חדשה, זאת בעצת עו"ד שרון נהרי. יעל סבתו, מנהלת הגן, החליטה לסגור את הגן עד לסיום החקירה וזאת כדי למנוע שיבוש חקירה.



גן "הקטנטנים של יעל". צילום: אבשלום ששוני
גן "הקטנטנים של יעל". צילום: אבשלום ששוני



אמש הפגינו עשרות הורים לילדי גן מול ביתה של סבתו. ההורים צעקו ליעל הגננת לרדת למטה: "יעל מדברת עם כולם רק לא עם ההורים של הגן" ו"לא, לא ניתן ליעל להתעלם".



ההורים האשימו כי סבתו ידעה על המעשים ושתקה. "לפי מה שאנחנו מבינים וכל הסימנים מראים על כך - יש לה מידה לא מבוטלת של אשמה, היא הייתה מודעת לדברים ונתנה לזה לקרות", סיפרה ל"מעריב" ד', אחת האמהות שבתה הייתה בגן. "אנחנו דואגים שהמקרה ימשיך להיות בתודעה התקשורתית כדי שהמשטרה תחקור את זה כמו שצריך ושזה לא יהיה אחד מאותם המקרים שיורדים מהכותרות תוך יומיים".



יש לציין כי בשבועות האחרונים נחשפו מקרים קשים של התעללויות בגני ילדים. השבוע נעצרה מנהלת גן ילדים בגבעתיים, תושבת העיר בת 66, בחשד להתעללות בילדים. מעצר זה מצטרף למעצר הגננת וארבע סייעות שנעצרו גם הן בחשד להתעללות מתמשכת בפעוטות של הגן.