מכירים את הסיפורים על האנשים שישנים עם הטופס מתחת למזרן, שומרים עליו בקנאות מספר ימים, ורק לאחר מכן מגיעים לאסוף את הפרס? אז תשכחו מזה לחלוטין במקרה הנוכחי. יש אנשים, שברגע שאומרים להם שהם זכו - הם ממש לא מתכוונים לתת לימים לעשות את שלהם, ואז לגלות שהכרטיס הלך לאיבוד, או נכנס בטעות לכביסה. קחו לדוגמה צעיר בן 26 מאזור השרון, שזכה בהגרלה שהתקיימה אמש ב-22 מיליון שקלים בלוטו, וכבר הבוקר בשעה 8:00 התייצב במחלקת הזכיות לקבל את הפרס.

הבוקר (רביעי) נשבר שיא המהירות של הגעת הזוכה בפרס הראשון בלוטו למפעל הפיס. צעיר בן 26 הגיע למחלקת הזכיות בבית מפעל הפיס לקבל את הפרס הראשון מההגרלה שהתקיימה אמש. הזוכה, רווק בן 26, מאזור השרון, אשר עובד כשכיר בענף הבנייה, שלח 4 טורים בסכום של 11.60 ש"ח וסיפר: "שמעתי ברדיו את סכום הפרס והחלטתי לנסות את מזלי, שלחתי ארבע טורים ובחרתי מספרים אקראיים והמזל שיחק לי בגדול".
"לא הצלחתי לישון כל הלילה מרוב התרגשות" סיפר הזוכה והוסיף "אחרי לילה בלי שינה, החלטתי לצאת מהבית ב-6:00 בבוקר, להגיע מוקדם למפעל הפיס בכדי לקבל את זכייתי ולחזור הביתה לישון". לשאלה מה יעשה עם הכסף אמר הזוכה כי הוא גר בשכירות וכעת יתאפשר לו לרכוש דירה: "אשקיע את הכסף בחוכמה, אני חושב להתמסד, להקים משפחה עם ארבעה ילדים, ממש כמו שאני חולם".