בעקבות פרשת מותה של הפעוטה יסמין וינטה ז"ל, הודיעה היום (חמישי) עיריית פתח תקווה על הקמת יחידה לפיקוח על הגנים הפרטיים, זאת ביוזמה משותפת של ראש העיר איציק ברוורמן וחבר המועצה רון כץ.



בהודעה להורים נמסר מטעם העירייה כי "במהלך מפגש שהתקיים אמש עם ועד הפעולה של הורי ילדי הגנים הפרטיים, הודיע ראש העיר איציק ברוורמן על הקמת יחידת פיקוח מיוחדת במנהל החינוך, שתפקח על הגנים הפרטיים בעיר".



ברוורמן. צילום מסך יוטיוב
ברוורמן. צילום מסך יוטיוב



עוד נטען בהודעה כי "במפגש הודיע ראש העיר ברוורמן להורים על הקמת יחידה במנהל החינוך העירוני, שתפעל לפיקוח על הגנים הפרטיים בעיר. במפגש השתתפו גם הוריה של הילדה יסמין ז"ל שנרצחה בגן ילדים בעיר. ראש העיר הביע בשם כל תושבי העיר ובשמו תנחומים להורים בעקבות האסון".



ברוורמן עצמו סיפר כי "עדכנתי את ההורים כי פניתי בעניין גם למרכז השלטון המקומי ולפורום ה-15 של ראשי העיריות הגדולות, והצעתי שנפעל יחד לשינויים משמעותיים בחוק החינוך לגיל הרך. מיניתי את מר רמי הופנברג, סמנכ"ל העירייה לחינוך, לרכז את הנושא וביקשתי שהנושא יטופל במהירות המרבית ובשיתוף פעולה מלא עם ועד הפעולה של ההורים. לא אשקוט עד שנבטיח את שלומם של ילדינו היקרים".