הקטל בדרכים נמשך: גבר בן 55 נהרג וגבר נוסף, בן 27, נפצע באורח קשה בתאונת דרכים קטלנית שאירעה הבוקר (ראשון) בכביש 7955 בין יודפת להררית, לאחר ששני הרכבים התנגשו חזיתית. כתוצאה מהתאונה, אחד הנהגים (שהגיע מכוון יודפת לכוון הררית) נפצע באורח אנוש והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו במקום. נהג הרכב השני שנפצע באורח קשה כאמור, פונה לבית החולים רמב"ם באמצעות מסוק, כשהוא סובל מחבלת ראש. משטרת ישראל חוקרת את נסיבות התאונה.



כזכור, רק ביום חמישי האחרון נהרג הולך רגל בן 80 לאחר שנפגע מרכב בכביש 40, סמוך לצומת מנוחה. כוחות ההצלה איתרו אותו עם פגיעה רב מערכתית, ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.



התאונה ליד יודפת. צילום: דוברות מד"א
התאונה ליד יודפת. צילום: דוברות מד"א



חובש בכיר במד"א, רונן שונם הלוי, סיפר כי "במרכז הכביש סמוך לצומת, במרחק של מספר מטרים מרכב שעמד בנתיב השמאלי עם שמשה מנופצת ופגיעות פח, שכב גבר כבן 80 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".



בנוסף ,יום קודם לכן, קיפח את חייו רוכב אופנוע בן 25 בתאונת דרכים, לאחר שהחליק עם רכבו בכפר טמרה. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע, מצאו את הגבר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, וללא סימני חיים. מעמותת "אור ירוק" נמסר כי ההרוג היום הנו הקורבן ה-141 שמצא את מותו בכבישי הארץ מתחילת השנה. לשם השוואה, בתקופה המקבילה אשתקד, נהרגו 175 אנשים בתאונות דרכים באותה תקופת זמן.