רכבו של מני נפתלי הוצת הלילה (שני) ליד ביתו שבעפולה. לרכב נגרם נזק והמשטרה פתחה בחקירה. עד כה לא ידוע מי עומד מאחורי ניסיון ההצתה ומה המניע. בתגובה ראשונה לתקרית סיפר נפתלי לכאן חדשות על מה שאירע: "החניתי את הרכב רחוק כי אין פה חניה. הגעתי לקחת כלים כי אני מפחד שיגנבו לי אותם ואני רואה שכל האוטו מלא עשן. לא חשבתי ששרפו אותו, אלא ששמו איזה משהו. הבגאז' תמיד פתוח. שכן התלווה אלי, הזמנתי משטרה והבאתי מטף".

"לא האמנתי שיגיעו לרמות האלה", הוסיף נפתלי. פרצו לבית ועשו דברים. צריך לחקור מי זה". 
מה הבטן שלך אומרת?

"אני לא מפחד מכלום ואני נלחם, מה שיקרה יקרה".
אדם אחד מול כולם?
"אפשר לומר, קטן עלי, המשפחה תצטרך להתמודד".  

אשתו של נפתלי, סימונה, אמרה הבוקר בגלי צה"ל כי "אין יותר מדי מה לספר, לא הייתי במקום האירוע, עבדתי משמרת לילה כשמני התקשר ואמר שמשהו לא בסדר עם האוטו, שיוצא ממנו עשן והמשטרה בדרך. שמעתי שהחשד הוא הצתה, לא דיברתי עדיין עם מני, אין לי מושג. גם אם היו איומים, מני מגונן עלי ועל הילדים, אז הוא לא יגיד לי. הוא יודע שזה יפריע לחיים של המשפחה, אז הוא לא מכניס אותי".



"גם היום אני רוצה שכל הסיפור הזה ייפסק, אני רוצה לחזור לחיים הפרטיים שלי ולא להיחשף", אמרה סימונה, "אני גם לא חושבת שמני מאוהב בפרסום. הוא לא שאל אותי כשהוא יצא למסע, זאת לא הייתה החלטה משותפת, אלא שלו. זה קשה לי, אבל בסדר".



לדבריה, בעיר מגוריהם הם לא ממש אהודים: "בעפולה אנחנו לא מחובקים, בלי לפרט יותר מדי. אנחנו לא מדברים על זה יותר מדי, זה לא מעניין אותי ואני לא רוצה להיות חלק מזה, אנחנו מדברים על הילדים, האוכל, על הכושר שאני עושה, ימי הולדת".






עורך דינו של נפתלי, דניאל חקלאי, אמר למעריב כי אינו יודע אם יש קשר בין הצתת רכבו של מני נפתלי הלילה לבין העובדה שהוא עד התביעה המרכזי במשפטה הפלילי של רעיית ראש הממשלה. "המחשבה האפשרית על כך שקיים קשר בין העובדה ששליחיו הנרצעים של ראש הממשלה נשלחים לתקשורת כדי להסית נגדו לבין מעשה האלימות המחריד הזה - היא מחשבה בלתי נתפסת. אני מקווה שאין קשר בין הדברים. באמת". 
 
עו"ד חקלאי הוסיף  כי "נתניהו לא רצה ברצח רבין כמובן. אבל הוא נהג אז בחוסר אחריות ושלהב את הרוחות. אני מקווה שהפעם ירגיע את אנשיו ושלוחיו ומעריציו. לפני שיהיה מאוחר מדי חלילה. לפני שחמום מוח אחד יעז לפגוע במני פיזית. חס וחלילה וחס. בכל מקרה, משטרת ישראל פתחה בחקירת ההצתה. ואנו דורשים ממנה לחקור ביסודיות ולעומק".