חבר הכנסת מהמחנה הציוני, איתן כבל, גילה הבוקר (שני) בפתח ביתו פחית שמורים שנזרקה לעבר מקום מגוריו, וכן התגלו סימנים על קירות הבית. המקרה דווח למשטרה שהגיעה למקום וכן נפתחה בדיקה של קצין הכנסת בעניין. כבל כתב לאחר מכן בחשבון הטוויטר שלו כי "‏יצאתי הבוקר עם בנותיי ובטני התהפכה. גיליתי שמישהו שולח לי מסר מאיים בחצר ביתי, אינני יודע מי מבקש את רעתי אך אני אמשיך עם האמת שלי בכל תחום שהוא". 


פחית שימורים נזרקה אל עבר ביתו של ח"כ איתן כבל

בימים האחרונים עלה כבל לכותרות בעקבות המתקפה שלו נגד יו"ר מפלגתו, אבי גבאי. כבל תקף את גבאי ביום שישי האחרון בעקבות כוונתו של האחרון להתבסס על סעיף בחוקת המפלגה המאפשר לו לערער על החלטת בית המשפט הפנימי, ולהביא בוועידת המפלגה החלטה לבטל את הבחירות לוועידת המפלגה ולמנות 5,300 צירים לוועידה החדשה ללא בחירות, מה שבסוף לא התרחש.  



בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב כבל: "כך נראה הסוף! הנהלת מפלגת העבודה מחליטה לדרוס את החוקה ואת מוסדותיה השיפוטיים. חוק עוקף ופסקת התגברות - הנהגה שנוטשת את דרכה ואת ערכיה הדמוקרטיים. D9 תוצרת בית!".



כבל אמר כי "הציוץ הוא תגובתי. עד עתה לא נשמע קולי בשאלה הפוליטית, אך כשזה מגיע לריסוק אבני היסוד שעליה נשענת מפלגה המתיימרת להיות אלטרנטיבה דמוקרטית, אינני יכול יותר להבליג. מי שעכשיו שותק - שר ההיסטוריה יבוא עמו חשבון".



אתמול עם ביטול ועידת המפלגה בהוראת בית המשפט, צייץ כבל בחשבון הטוויטר שלו: "גם הליך דמוקרטי לא יכסה על מהלך אנטי דמוקרטי. מקווה שהרמז שבית המשפט שלח היום יחלחל גם להחלטות של המפלגה ויפסיקו את הסאגה סביב פסקת ההתגברות המפלגתית". 



מוקדם יותר הסביר כבל בתכנית הרדיו של ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM את המניע לדבריו ואמר כי "לא הייתי מתקומם אם היה מדובר בעניין פוליטי-עסקני נטו. תמכתי בגבאי כדי שייבחר לראשות המפלגה, הוא היה תקווה גדולה עבורי. ההחלטה שלו לכנס את ועידת המפלגה בניגוד לעמדה שנקבעה על ידי המוסדות השיפוטיים ובניגוד לעמדתו של יו"ר ועדת החוקה ויו"ר המוסד - זו פסקת התגברות שלא הייתה כדוגמתה".