עוד לילה לא שקט של אזעקות עבר על תושבי עוטף עזה, זאת לאחר 12 שיגורים שנורו לעבר יישובי בדרום, שהגיעו בתגובה לתקיפת צה"ל באמצעות כלי טיס וטנק, כלי רכב השייך לפעיל חמאס בחוליית שיגור של בלוני הנפץ והתבערה ושתי עמדות תצפית של ארגון הטרור בצפון רצועת עזה. שרון שלי, תושבת אור הנר, הביעה הבוקר (רביעי) את זעמה על המצב המתמשך וביקרה בחריפות את הממשלה בראיון לגל"צ.
"הנפש כבר מותשת", פתחה שלי, אף מדינה ריבונית צריכה לאפשר לתושביה לחיות בסיטואציה הזאת 17 שנה. זה עניין שנמשך כל הזמן ומדובר בפגיעה בזכויות האדם הבסיסיות שלנו". 
"לא התקיימו מספיק דיונים בקבינט", ציינה, "סוגיית עזה, שהיא סוגייה רצינית, לא נידונה מספיק בקבינט. הממשלה לא עסוקה בשום דיון משמעותי על עזה, לא נותנים לנו מענה. אנו נתונים באזור של מלחמה כבר 17 שנה. אנחנו אזרחים שווי זכויות במדינת ישראל ולא מגיע לנו כזה יחס".

שלי הוסיפה ותקפה את מדיניות הממשלה: "מה זה הכלה? הילדה שלי לא ישנה בלילה. כשאנחנו אומרים הכלה זה אומר שהילדים שלי בסכנה. הכל על הגב שלנו. אנחנו לא חיילים אלא אזרחים".
יפתח עינת, גם הוא מאור הנר סיפר בגל"צ: "אני לא מאמין שהם יודעים מה שאנחנו עוברים. לא היתה פגיעה פיזית לאף אחד אבל הנפש נפגעת. הילדה שלי כבר מבינה בגיל 3 מה עבר עליה בלילה. כל צבע אדום מחזיר אותנו לימים קשים. הם צריכים להביא לנו את הפתרונות ואת השקט".

בארגון חמאס אמרו בתגובה לאירועי הלילה: "ההסלמה שמוביל הכיבוש ופגיעתו המכוונת במפגינים הלא אלימים ובאנשי ההתנגדות הביאה לתגובה מהירה של ההתנגדות הפלסטינית. תגובת ההתנגדות מגיעה במסגרת מוכנותה המלאה למלא את המוטל עליה בהגנה על עמנו ושמירה על האינטרסים שלו".