ההבטחות שלא קוימו: הבוקר (רביעי) התראיין בתכניתם של קלמן וליברמן ב"כאן ב'" עובד חברת יקבי ברקן, שהועבר מתפקידו המקורי בשל מוצאו האתיופי בהתאם להוראות של בד"ץ העדה החרדית, המעניק כשרות ליינות החברה. העובד, יעקב ברוך, סיפר כי על אף פרסום התחקיר והסערה התקשורתית, וכן על אף הפרסומים אתמול כי העובדים יחזרו לתפקידם, דבר במצבו בחברה אינו השתנה. 

ברוך אמר בראיון כי "בשנה שעברה עשו מחלקה נפרדת למיץ ענבים, ושם הייתה שמירה של בד"ץ. מאז היינן בא ואמר לי 'יותר אתה לא עובד במיץ'. פשוט קראו לי ואמרו לי שאסור, בלי הסבר ובלי כלום". כשנשאל אם מישהו דיבר איתו בחברה בעקבות הפרסום, ענה: "לא, אף אחד לא דיבר איתי, לא אמרו לי כלום".

ברוך הוסיף וסיפר כי ישנם עוד כחמישה עובדים בני העדה האתיופית שהועברו גם הם מעבודתם המקורית. כמו כן, על אף ההודעה של חברת טמפו כי העובדים יחזרו הבוקר לעבודתם המקורית, לפי יוסף, הדברים ממשיכים כרגיל: "אף אחד לא דיבר איתי ולא פנה אליי, אני עובד את העבודה הקבועה".
 

כזכור, בתחקיר שפורסם שלשום בכאן ב' נחשף כיצד נאסר על העובדים ממוצא אתיופים לגעת ביין ביקב ברקן, זאת בשל טענת בד"ץ העדה החרדית שהם "לא יהודים מספיק". פרסום הדברים עוררו סערה גדולה בתקשורת וכן תגובות וביקורות רבות שהגיעו אף מנשיא המדינה ראובן ריבלין וכן הרב יצחק יוסף שטען כי "אין שום הסבר להנחיה שכזו מלבד גזענות טהורה". 



אמש פרסם מנכ"ל החברה, ז'ק בר, מכתב לעובדי החברה בו הוא מביע את תגובתו לביקורות הקשות. בר הסביר כי "על פי הסטנדרטים הנהוגים על ידי גורמי הכשרות השונים פסולים מרבית עובדי הקבוצה, ובכלל זה כל חברי ההנהלה הבכירה של הקבוצה, מנכ"ל ברקן וצוות ההנהלה שלו ועוד רבים וטובים מעובדי החברה ומנהליה, מלעבוד באותן נקודות רגישות בתהליך הייצור של היין. האמור נכון לגבי כל היקבים המייצרים יין כשר במדינת ישראל ואינו ייחודי ליקב ברקן. אין בין היעדר הכשירות הדתית ובין מוצאם של אלו שדינם פסלות כאמור על ידי גורמי הכשרות, דבר וחצי דבר. לא לנו להסביר מדוע כשר או מדוע פסול מאן דהוא על ידי גורמי הכשרות ואת השאלות בעניין זה ראוי היה להפנות לאותם גורמים ולא למנהלי היקב".