שוב עולה לכותרותג'ודי ניר מוזס, אשת התקשורת ואשתו לשעבר של סילבן שלום, פרסמה היום (שבת) בדף הטוויטר שלה ציוץ ובו נטען כי מלון סטאי ביפו גירש אותה פיזית משטחו. הדבר קרה, לטענת מוזס, לאחר שפרסמה ציוץ לא חיובי על המלון, בו כתבה כי היא "לא ממליצה לאף אחד שאני אוהבת להתארח שם. מר נקש, מקווה ששאר העסקים שלכם מנוהלים יותר טוב". 



כשעה לאחר מכן דיווחה מוזס כי בעקבות הביקורת שרשמה, היא התבקשה לעזוב את המלון: "עכשיו גירשו אותי פיזית מהמלון העלוב הזה, סטאי, כי צייצתי נגדם. ואלה אחלה אנשים. אף אחד לא יסתום לי את הפה אנשי סטאי היקרים. החברים שלי לא יחזרו לכאן. עוד שנייה מתרגמת לאנגלית". לאחר מכן צייצה שוב וכתבה: "כל פשעי הגדול היה שלא נתנו לנו להמתין בלובי לחברים. עלובים". 


כזכור, רק לפני כשבוע עלתה מוזס לכותרות כאשר "התקוטטה" עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, גם אז דרך דף הטוויטר שלה. בציוץ שכתבה אז היא תיארה את רעיית ראש הממשלה כ-"דיילת שנכנסה להריון", וטענה, בהתייחס לדיווח לפיו דוברו של נתניהו טען כי היא 'מלכלת' עליו מכיוון שהיא רצתה לשכב איתו ולא עשתה זאת, כי "לו הייתי באמת רוצה, הייתי שוכבת עם נתניהו".

עוד כתבה אז אשת התקשורת כי "מה שברור, שכל מי שחפץ חיים בממשלה, כל אדם שרצה לשמר/לקדם/לדאוג למעמדו בממשלת ישראל - נאלץ ללקק לשרה, כולל אני מאחורי הגב של סטיב, שלדעתי היה השר היחיד שלא הסכים להסתמס אתה, או עם יאיר וללקק להם. למרות שרבים אמרו לו שזו הדרך היחידה להתקדם. בלי שידע לקחתי כדור נגד בחילה ועשיתי את זה".

מלבד זאת, סיפרה כי "הכרתי את נתניהו לפני שהסתבך אתה (דיילת שנכנסה להריון מנוסע). לו הייתי באמת רוצה הייתי שוכבת איתו. אבל עמירם כל כך לא החזיק ממנו, למרות שפעם ביבי היה חתיך. היום אני מרחמת עליו בעיקר".