הבוקר (ראשון) הוארך מעצרו של תושב עפולה בן ה-27. החשוד בתקיפה אלימה של שתי נהגות. על פי העדות של טובה, תושבת העיר, הוא תקף אותה באגרופים אחרי שצפרה לו. "התחננתי אליו כשאני נוטפת דם והוא לא הפסיק", אמרה בראיון ל'החדשות' אחרי המקרה. החשוד נמלט, ואתמול נתפס בנתב"ג אחרי שניסה ככל הנראה לצאת מהארץ.  בשיחה הבוקר נשמע קולו של אביו מעבר לקו הטלפון, חנוק ונרגש, ולא פעם הדמעות נשמעו גם בשידור. "אני לא מכיר את הבחורה שנפגעה. אם זה הבן שלי, אני ממש מתנצל גם בשמי וגם בשמו. אנחנו לא אלימים או בעייתיים - ומבקשים סליחה", אמר, "אני מוכן לפגוש אותה ולהתנצל בפניה. אם זה קרה אני מתנצל".
 
תקיפת נהגת בעפולה
האב הדגיש כל הזמן כי בנו הוא רק חשוד, וכי הוא לא מאמין שהוא עשה את המעשים המיוחסים לו על ידי המשטרה. "אני ניזון מהדברים שנאמרים בתקשורת", הבהיר, "יש לנו עורך דין שמייצג את הילד ואנחנו מקווים שזה יסתיים בטוב ושאנחנו לא קשורים לעניין. לבני אין עבר פלילי. הוא התחיל ללמוד חשבונאות וכלכלה במרכז הבינתחומי בהרצליה ובעברו היה קצין בצה"ל בבסיס מוכר בפיקוד מרכז. אנחנו משפחה שכולם בה קצינים. גם אני הייתי קצין. אני לא יודע להגיד מה קרה שם ואני מקווה שזה לא הוא".
 
 

האב סיפר כי בנו נפגע בעברו בתאונת דרכים, ולדבריו, זו ממשיכה להשפיע על חייו למרות השיקום הממושך שעבר. "אחרי התאונה אמרו לנו שהוא נהרג. לבסוף הסתבר שהצליחו להחיות אותו", סיפר בדמעות, "הוא נפצע קשה מאוד והיה בתרדמת בבית חולים רמב"ם למשך חודש ולאחר מכן בחצי שנה של שיקום שלא הסתיים". לדבריו, "השיקום שלו לא היה מספיק מוצלח. הפגיעה שלו הייתה רב-מערכתית, הוא עבר ניתוח ראש וחיברו לו את הפנים בפלטינות. היה לו קשה והוא היה חסר סבלנות".
 
על ניסיון הבריחה של בנו מהארץ, על פי החשד, הדגיש האב: "שמעתי שהוא ניסה לטוס לחו"ל, לא הייתי מודע לכך. אולי זה נבע מהפחד שמנסים לאתר אותו. לא היה לי קשר איתו באותו זמן". לדבריו, "ביום שישי הוא קיבל רכב חדש שהוא הזמין ונסע עם חברו להביא אותו מנצרת. מאז לא ראיתי אותו".
 
 עריכה: איתמר זיגלמן