אייל פרי, אחיו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל, התייחס היום (שני) לכתב ההגנה של בית החולים איכילוב שפורסם בידיעות אחרונות, בתגובה לתביעת משפחתו של הזמר, כי האבחון השגוי בסרטן והטיפולים הכימותרפיים שקיבל החלישו אותו וגרמו לטביעתו, ואמר כי המוסד הרפואי מנסה לכסות על טעויותיו. "הטיפולים השגויים שאמיר קיבל בבית החולים פגעו בגוף שלו, ברגליים שלו שכשלו כשהוא טבע, הוא סבל מאוד מהטיפולים השגויים שהוא קיבל ואין לנו ספק שאם שהם שגויים מכיוון שמבחינת בית החולים הוא היה אמור למות זמן קצר לאחר שהוא הפסיק לקבל אותם. אין פה בכלל שאלה. מדובר בקו הגנה שקרי שהם נקטו בו מהרגע הראשון", תקף האח.
על הטענה בכתב ההגנה של בית החולים כי היה דיון בשאלת תת הסוג של הלימפומה ולא בעצם קיומה, אמר פרי: "מדובר בשקר מוחלט של מחלקות ניהול סיכונים. מנצלים את העובדה שאמיר כבר לא איתנו. אם הוא היה חי הוא היה ממשיך להוכיח שלא היה לו סרטן". 
"הם רצו לבצע לו השתלת מח עצם מתורם - הליך מאוד אלים ומשמעותי לגוף, שטומן בחובו סכנת מוות ואם לא היינו עוברים לתל השומר הוא היה עובר אותו. בעצם ההיפוך הזה של ה-180 מעלות שלהגיד שלאמיר היה סרטן והוא נרפא מטיפולי הכימותרפיה זה פשוט שקר", הוסיף פרי.

"הם היו אובדי עצות מהרגע הראשון וסרטן היה העדיפות הרביעית שלהם. זה פשוט היה ניהול סיכונים כדי לא לפגוע בשם של בית החולים", הבהיר אחיו של פרישר גוטמן.