הפרשן הפוליטי של חברת החדשות, עמית סגל, דיווח הערב (שני) לראשונה כי ראש השב״כ נדב ארגמן נפגש בשבוע שעבר בהתראה קצרה עם רה"מ לשעבר אהוד ברק, לדון בעניין דחוף הקשור לביטחונו ולאבטחתו האישית. הפגישה התקיימה בארבע עיניים בביתו של ברק במגדל ת״א. לא מדובר בפגישה מהסוג שקיים עם ברק הרמטכ"ל גדי איזנקוט בשעתו, ובשלה ספג ביקורת ציבורית. ברק והשב״כ סירבו להגיב לדיווח. מאוחר יותר דיווח סגל כי הסיבה לפגישה החריגה היא חשש מניסיון איראני לפגוע בו. 



בדצמבר אשתקד, דיווח סגל בגלי צה"ל כי ברק קיים מפגש עם הרמטכ"ל גדי איזנקוט בדירתו שבמגדל בת"א. "מסתבר שכולנו שמענו שברק הגיע לכנס הבננה והוא דיבר על כך שבישראל אנחנו קרבים לממשלה הכי ימנית בתולדות המדינה והדרג הצבאי יצטרך להגיד לא לפקודה שמתנוסס מעליה דגל שחור. כ-20 שעות לפני כן ברק נועד במגדל שלו בת"א עם הרמטכ"ל גדי איזנקוט. המגדל נמצא 700 מטר מהקריה", סיפר סגל בתוכניתו של אראל סג"ל בגלי צה"ל.

סגל אמר אז כי "העיתוי אומלל. כאשר ברק אומר את הדברים יום אחרי זה, הדבר שם את הרמטכ"ל בנקודה לא פשוטה. מבחינה טכנית כאשר הרמטכ"ל נפגש עם פוליטיקאים הוא צריך אישור. בפרשת הרפז ברק דרש מאשכנזי לקבל אישור על כל פגישה עם פוליטיקאי. הייתה צריכה להיות כאן רגישות, ברק הוא האופוזיציונר הכי חריף של נתניהו. יש כאן בעיה של נראות". 
 
אהוד ברק סירב אז להגיב לדברים. דובר צה"ל אמר שמדובר בפגישות תקופתיות עם קצינים, והרמטכ"ל נפגש לאחר מכן עם אפי איתם. לשכת שר הביטחון סרבה בתוקף להגיב.