מחפשי עבודה רבים מעריכים כי מעסיקים אינם חוזרים אליהם לאחר שליחת קורות החיים שלהם בגלל אפליה מטעמי  מין, לאום, גיל, מצב משפחתי וכו'. יישומון (אפליקציה) חדש מנסה למנוע אפליה כזאת בכך שהוא מספק נתוני התאמה, כמו באפליקציית טינדר, בין דרישות המעסיק ליכולותיו המקצועיות בלבד של המועמד ומשדך בין יותר מ־250 חברות הייטק לכ־70 אלף מחפשי עבודה. 
 
מחפשי עבודה המורידים את היישומון, החינמי, מסמנים כמו ב"טינדר" אם הם מעוניינים במשרה ויודעים בתוך זמן קצר אם החברה מעוניינת לזמן אותם לראיון עבודה. מדובר באפליקציית ICV המיועדת להקל על שני הצדדים - לחסוך למועמדים את כתיבת קורות החיים בהסתמך על תמצית  פרופיל ההעסקה שלהם ללא חובת ציון לאום, מגדר, גיל וכו', ומנגד לסייע לחברות ההייטק באיתור מועמדים מתאימים, תוך חיסכון במשאבי זמן וכסף והקלת תהליך המיון והסינון של המועמדים הפוטנציאלים.
 
מאחורי המיזם עומדים חמישה שותפים: רון סטרינסקי, גיא בינדר, רן וויס, אהד פרס ודין טל. סטרינסקי, מנכ"ל ICV: "היה לנו חשוב לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם חברות הייטק כדי למקד ולחשוף אותם לכוח אנושי איכותי ויעיל ומנגד לסייע למועמדים שמתקשים לקבל זימונים לראיונות עבודה. כשמגייסים בחברת הייטק מקבלים ביום אחד מאות קורות חיים, ובשלב כלשהו ומחוסר ברירה, הסקירה של קורות החיים הופכת לטכנית מאוד. כתוצאה מכך מועמדים רבים לא מקבלים הזדמנות שווה".