הכנסת יוצאת בקמפיין פרסומי בעלות של 5 מיליון שקל שבו תוקרן סדרת סרטונים לציון 70 שנה למדינת ישראל ולכנסת, המתמקדת ב"רגעי הכנסת הגדולים לאורך 70 שנות קיומה". מדובר בעשרה סרטונים שיציגו את רגעי הכנסת המרגשים והזכורים ביותר, כמו ביקור נשיא מצרים אנואר סאדאת בכנסת ב־1977, הודעתו של דוד בן־גוריון במליאת הכנסת על תפיסתו של אדולף אייכמן ב־1960, הוויכוח הנוקב שהתנהל בכנסת על הסכם השילומים עם גרמניה ב־1952 ועוד. 
 
הסרטונים נושאים את הסלוגן "הכנסת – 70 שנות דמוקרטיה ישראלית". כל הסרטונים מסתיימים בסיומת זהה: "מתווכחים. מחליטים. ממשיכים ביחד", שלדברי הכנסת "נועדה לבטא את רוחה ועוצמתה של הדמוקרטיה הישראלית, שידעה לאורך השנים לקבל החלטות קשות וגורליות בהכרעת הרוב".
 
החודש יוקרנו בכלי התקשורת ארבעה סרטונים. לאחר הפסקה, אחרי תקופת החגים, יוצגו סרטונים נוספים - על תוכנית ההתנתקות, חוק סיפוח הגולן, רצח יצחק רבין, ביקור מנהיגי עולם בכנסת ומלחמת יום הכיפורים. עלות הקמפיין לתקופה הקרובה 1.3 מיליון שקל, ובסך הכל הוקצה לו תקציב של 5 מיליון שקל. 

הסרטונים, שהופקו על ידי לשכת הפרסום הממשלתית, ילוו בקריינות מפי השדרנים הוותיקים של הטלוויזיה הישראלית: דליה מזור ויעקב אחימאיר.
 
כמו כן במסגרת חגיגות 70 למדינה ולכנסת הפיקה הכנסת לאחרונה את אירוע "לילות לבנים" שבו הופיעו אמנים שונים, בהם סטטיק ובן אל, ברחבת המשכן בפני  אלפי חוגגים. הכנסת מסרה כי עלות "לילות לבנים" הסתכמה ב־1.5 מיליון שקלים וההוצאה התחלקה בין הכנסת למשרד לענייני ירושלים והמשרד לענייני גמלאים.