יושב ראש הקואליציה לשעבר חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) העריך היום (שבת) במהלך כנס לשכת עורכי הדין באילת כי "במידה ותגיע לליכוד - איילת שקד תתקבל בברכה". הוא הוסיף כי "אם היא תתמודד בפריימריז במפלגה, היא תזכה במקום הראשון". ביטן נשאל האם לפי דעתו, שרת המשפטים תוכל לנצח את שרת התרבות מירי רגב. הוא השיב: "כן, את כל מי שירוץ. גם גדעון סער וישראל כץ".
לדבריו, היא אהובה מאוד בקרב בוחרי הליכוד. "תבין, בניגוד למפלגות אחרות, אנחנו בליכוד מקבלים בשמחה אנשים רציניים שיכולים לתרום לליכוד ולמדינה", אמר, "הוכחנו את זה הרבה". עם זאת, הוא הדגיש כי לא מתקיימים עמה מגעים על הצטרפות למפלגה. "היא נאמנה לבנט באופן מוחלט". חבר הכנסת נשאל האם היא תוכל לכהן כראש ממשלה, אחרי נתניהו. הוא סיכם את דבריו והשיב: "אל תסבך אותי, עזוב. אבל לגבי ההתמודדות והזכייה שלה בפריימריז, כן".



ביטן העריך כי "בחירות כלליות יתקיימו בחודש פברואר 2019". הוא התייחס לשבחים שהעיף עליו ראש הממשלה במהלך האירוע בעכו ואמר: "ביבי אוהב אותי מאוד, הרבה יותר ממה שאמר בפומבי. התיק נגדי ייסגר. ניסו לעצור אותי מלקדם את שליחותי ולקדם אג’נדה. לא אתקוף את המשטרה. העיתונות אוהבת אותי".
יו"ר הקואליציה לשעבר התייחס במהלך הכינוס למערכת הבחירות לראשות עיריית ירושלים ואמר כי "הסניף המקומי בירושלים מתנגד לאלקין ולכן רה"מ לא תמך בו עדיין". עם זאת, הוא העריך כי "אין סיכוי שאלקין לא ייבחר לראש העירייה". ביטן התייחס לחוק הגיוס שאושר בתחילת השבוע בקריאה ראשונה, ואמר: "לפיד עמד בלחץ שהופעל עליו ותמך בעמדת בצבא בחוק הגיוס. אנחנו אומרים לו תודה - המהלך שלו לא היה חכם והוא עשה טעות פוליטית, אבל תודה". הוא סיים את דבריו והסביר כי "זה ברור שיהיו תיקונים בחוק, לפיד רוצה להיות בקואליציה הבאה".