נדיר לראות גם רבנים מופתעים, לאחר שראו כל מיני סיבות לגירושין. אבל אפילו זקני בית המשפט למשפחה לא האמינו כי הדיון שנערך בשבוע שעבר אמיתי, עד שהצדדים הגיעו לאולם הדיונים. על פי התכתובת והצגת הפרטים, התברר כי כל שעלה בבקשה המיוחדת שהוגשה לבית המשפט היה נכון. האישה דרשה מבעלה שיעמוד בהתחייבות שנתן בהסכם עם אשתו וישלם מזונות ל-25 חתולים, שתי ארנבות, שלושה כלבים וחמישה נחשים: "בהסכם בינינו נקבע כי הוא יישא בכל ההוצאות של בעלי החיים שהיו בבית, חיסונים תרופות ומזון, עוד בטרם החלטנו להיפרד".
בני הזוג הם בעלי עסקים באזור. האישה מנהלת מכבסה ענקית בצפון ומעסיקה עובדים רבים. הבעל, מנהל רשת של כמה חנויות לממכר מזון. למרות יכולת ההשתכרות היפה של שניהם, הם התעמתו, כשלטענת הבעל מדובר במחלוקת שולית. באמצעות עו"ד סולן טענה האישה "המזון, התרופות והטיפול לחיות שגדלות לנו בבית ובחצר הבית הם לא דבר שולי, כפי שטוען בן זוגי שמבקש להתגרש ממני". הבקשה הועברה לבית המשפט אחרי שהתברר כי הבעל אינו עומד בסיכומים שהושגו לפני כמה חודשים במסגרת הסכם הפירוד ביניהם.
עו"ד סולן, שעוסקת בתחום כבר שנים רבות, הודתה כי גם היא נותרה המומה לנוכח הדרישה והפניה לבית המשפט בכל מה שקשור ל"מזונות לבעלי החיים". יחד עם זה הבהירה עו"ד סולן כי מדובר באלפי שקלים בחודש עבור מזון וטיפולים לחיות ולכן יש הצדקה לדרישה הזו. האישה טוענת בתצהיר כי בעלה ידע ויודע כי יש חיות שהיו לפני שפרץ העימות ואי אפשר לגרום לחיות למות ברעב בגלל שהוא אינו מעביר את שהתחייב בהסכם. 

עם זאת הדגישה כי לא היתה פונה לבית המשפט אלמלא החוב נצבר במשך כמה חודשים. עו"ד סולן תטען בדיון שיהיה השבוע כי אם הבעל לא יעביר מיד את מה שהתחייב, היא תאלץ לצרף לתובעים את ארגון צער בעלי חיים ותנו לחיות לחיות, כדי שיחד יפנו להוצאה לפועל כדי לחייב אותו בכל ההוצאות המסתכמות בעשרות אלפי שקלים.

גם היא היתה המומה. עו"ד סולן