אבל בכפר סבא: רונאל טבדיס, תלמידת כיתה י', נפטרה אחרי שנתיים של מאבק בסרטן מוח אלים. הלווייתה מתקיימת בבית העלמין בעיר מגוריה. חברתה הטובה מאי פריימוביץ ספדה לה בחשבון הפייסבוק שלה: "נסיכה שלי מי היה מאמין שאני אכתוב לך דבר כזה. רק לפני חודשיים ראיתי אותך ואמרת לי שהכל יהיה בסדר ואת עוד מעט מסיימת אם הטיפולים ואנחנו נעבור את כיתה י״א ביחד".
"בפעם הראשונה שראיתי אותך בכיתה ז ישר ידעתי שנתחבר ונהיה חברות טובות, אני זוכרת שבאת אליי בפעם הראשונה ועשינו עבודה ביחד ומאז ממש התקרבנו ונהיינו חברות ממש טובות. אני זוכרת שבימי שישי היינו ניפגשות הרבה פעמים והיינו רואות סרטי אימה בסלון שלך באמצע הלילה והיית מביאה לי אוכל והיינו אוכלות ביחד. את ילדה כלכך מצחיקה,מדהימה, חברה טובה, מהממת שתמיד דאגה לכולם. היית ילדה כלכך חזקה שלא הראת לי אף פעם שקשה לך ותמיד נלחמת אפילו אם היה לך קשה".
"אני כלכך אוהבת אותך שאני לא יכולה להסביר לך כמה את תהיה חסרה לי. תמיד היינו ניפגשות ומרכלות שעות על כולם ותמיד היית מכינה לי עוגות טעימות והיית עושה לי עבודות שהמורה נתנה לנו לעשות בזוגות ותמיד היינו הולכות למסיבות ביחד וכלכך נהנות ביחד. אני בחיים לא ישכח אותך ואף ילדה אחרת לא תוכל להחליף אותך בחיים. את כל פעם הבטחת לי שנעבור את התיכון ביחד ונלמד לבגרויות ביחד ובהפסקות תמיד נהיה ביחד אבל אני יודעת שזה כבר לא יקרה".

"בתחילת השנה היינו יושבות ביחד באנגלית ותמיד היינו מדברות כל השיעור ולא היינו מקשיבות למורה עד שסיפרת לי שאת טסה לטיפולים בארצות הברית ולא האמנתי בהתחלה שזה באמת יקרה עד שבסוף הבנתי שזה באמת קורה ואת טסה לי ומשאירה אותי לבד. אני עדיין לא קולטת שאת לא פה איתי ויותר לא נוכל להיפגש, לדבר,לאכול ביחד ולראות סרטים. עברנו כלכך הרבה דברים שהסיפורים לא יסתיימו אף פעם מרוב כל הדברים שעברנו".
"לפני יומיים ראיתי אותך בפעם האחרונה בבית החולים ונתתי לך ידיים ואמרתי לך בלב שאני אוהבת אותך ואת ילדה כלכך חזקה וגיבורה שאף פעם לא הראת למישהו כאב ואת צריכה לנוח מהטיפולים. אין לי מילים כמה את תהיה חסרה לי ואני כבר עכשיו מתגעגעת כלכך וכל יום שיעבור אני רק יתגעגע יותר ויותר ואני אזכור אותך לכל החיים. אוהבת אותך החברה הכי טובה".