חשד להתעללות בצפון: תינוק בן חצי שנה הובא הערב (שני) לחדר המיון בבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא פצוע באורח בינוני, וסובל משברים מרובים בגופו. הוא הגיע מחדר המיון זבולון, לשם הביאו אותו בני משפחתו, תושבי טמרה. המשטרה פתחה בחקירה בגין חשד להתעללות ועכבה את אביו של התינוק לחקירה בתחנת משטרת טמרה.



. מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבלה הודעה מבית החולים רמב"ם לפיה תינוק כבן חצי שנה הגיע לטיפול רפואי ועל גופו סימני התעללות. מיד עם קבלת ההודעה חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירת האירוע".



מוקדם יותר היום, נדרסה פעוטה בת שנתיים על ידי אביה בעיר צפת, לאחר שרצה לעברו בעת שיצא לעבודה. על פי עדי ראייה שהיו במקום, האב, שלא ראה כי הבת יצאה אליו, דרס אותה בטעות עם רכבו. נסער ובהלם מהמקרה הסיע האב את הפעוטה לבית החולים זיו, כשהיא סובלת מחבלות בכל חלקי גופה. 

לאחר שהגיעה הפעוטה לבית החולים דווח על הידרדרות במצבה הבריאותי, שהוגדר לאחר מכן כאנוש. היא הובהלה לניתוח דחוף, זאת לאחר שבוצע בה ניסיון החייאה, וכשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית, דימום פנימי קשה ואיבוד הכרה ונשימה. מחקירה ראשונית של בוחני התנועה במקום עלה כי ככל הנראה עדי הראייה צדקו בקביעתם, אך האב, שפינה את בתו לבית החולים הזיז את רכבו.